به گزارش پارس به نقل از مهر، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین صبح امروز یکشنبه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای بازی با پرسپولیس در هفته بیست و سوم اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بازیکنان مصدوم را به این مسابقه برسانیم. ما در این مدت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده ایم. بحث مالی یکطرف و اینکه چند بازیکن هم از ما جدا شده و به سایر بازیکنان فشار مضاعف می آید، یکطرف دیگر. وی افزود: امیدوارم استقلال با حضور تماشاگران بازی خوبی ارائه بدهد و حضور پررنگ هواداران باعث موفقیت ما در دربی شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سئوال که" آیا بازیکنان استقلال هم مثل پرسپولیسی ها ممنوع المصاحبه هستند" ، گفت: چنین چیزی نیست. بازیکنان ما مدت هاست کم صحبت می کنند. آنها بیشتر به فکر تمرین هستند و روی مسابقات تمرکز دارند.

ماجدی همچنین درباره اینکه" آیا بین او و سرپرست پرسپولیس آتش بس برقرار شده است یا خیر" ؟ تصریح کرد: من با هیچکس مشکلی ندارم و علاقه مند نیستم که با دیگران جنگ و جدل کنم. اتفاقات گذشته را فراموش کرده ام و تنها به استقلال فکر می کنم.

وی همچنین درباره بحث حضور جاسوس استقلال در تمرین پرسپولیس که هفته گذشته مطرح شده بود، گفت: واقعا متوجه نمی شوم جاسوس چه معنایی می دهد. فوتبال ایران مشخص است بخصوص الان که آخر فصل هستیم همه می دانند تیم ها با چه ترکیبی بازی می کنند. فوتبال ایران کلاس خاصی دارد که سبک بازی تیم هایش مشخص است. اصلا نیازی به جاسوس نیست. اگر کسی این موضوع را به استقلال نسبت داده مطمئنا توهم زده است.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.