به گزارش پارس به نقل از مهر، نشست سرنوشت ساز جواد نکونام با مسئولان باشگاه استقلال بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور علی فتح الله زاده، هاشم ساعدی، علی نظری جویباری، امیر قلعه نویی، امیری و علوی در محل دفتر مدیرعامل این باشگاه برگزار شد و در نهایت تصمیم به جدایی نکونام از جمع آبی پوشان گرفته شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال که در پایان این نشست مواضع باشگاه را به خبرنگاران اعلام می کرد در این مورد گفت: در این جلسه طرفین نقطه نظراتشان را اعلام کردند و با توجه به صحبت هایی که طی روزهای گذشته مطرح شده بود، مسئولان باشگاه اصرار داشتند که آقای نکونام در استقلال بماند و تا پایان فصل همراه ما باشد اما خود این بازیکن اصرار داشت که باید از استقلال جدا شود.

وی با بیان اینکه مدیرعامل و سرمربی استقلال اصرار داشتند که نکونام در استقلال بماند خاطرنشان کرد: با وجود همه اصرارهایی که از سوی حاضران مطرح شد، نکونام تاکید بر جدایی داشت و در نهایت تصمیم گرفته شد رضایت نامه وی برای تیم الغرافه صادر شود.

محمد نوری فر در پاسخ به این پرسش که دلایل نکونام برای جدایی از باشگاه استقلال چه بود گفت: به هر حال ایشان نظراتی داشتند که به مسائل خانوادگی برمی گردد و نظراتشان هم برای ما قابل احترام است. بخشی از دلایل نکونام برای جدایی قانع کننده بود و برخی نیز قانع کننده نبود.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف با امیر قلعه نویی دلیل جدایی نکونام بوده است گفت: قطعا یک فرد خاص دلیل جدایی این بازیکن از استقلال نبود. به هر حال ما باید به نظرات این بازیکن که کاپیتان تیم ملی است را بپذیریم و به آن احترام بگذاریم.