به گزارش پارس به نقل از گل، امروز مشخص می شود که تصمیم جواد نکونام برای ادامه کار در استقلال چیست و آیا کاپیتان تیم ملی در جمع آبی ها می ماند یا نه.

نکونام روز گذشته در حالی میهمان علی کفاشیان بود که علی فتح الله زاده مدیر استقلال خلف وعده کرد و به این جلسه نیامد تا تکلیف جدایی نکو نامشخص باقی بماند.

جواد که دیروز یک رضایتنامه غیر رسمی از فتح الله زاده گرفته، با حرف های تازه او کمی نسبت به رفتن مردد شده اما این احتمال هم هست که او تسویه حسابش را از استقلال بگیرد و برخلاف انتظار در هیچ تیمی بازی نکند.

جواد که بازی در استقلال بهترین سناریوی ذهنی اوست، با کادر فنی تیم ملی هم مشورت کرده و شاید، با جدایی از استقلال تا اردوی ملی در کمپ تیم های ملی اختصاصی تمرین کند و با نهایت آمادگی به اردو برسد.

به هرحال تنها ۸ هفته تا پایان لیگ باقی است و با این جدایی آسمان به زمین نمی آید، تازه نکو دیگر دغدغه درگیری با لیگ قهرمانان آسیا را هم نخواهد داشت.

در هر حال اگر امیر قلعه نویی مثل اتفاق سال گذشته اش با مجیدی در رابطه با نکو کوتاه بیاید، او آبی پوش خواهد ماند و این اتفاقی است که امروز تکلیفش روشن می شود.

اگر به خاطر داشته باشید نکو برای تمدید قرارداد هم داستان مشابهی داشت که در نهایت ماجرا ختم به خیر شد.