به گزارش پارس به نقل از گل، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ساعتی پیش به طرز عجیبی در آستانه خروج از استقلال قرار گرفت. نکونام که از چهره های ممتاز استقلال و یکی از باارزش ترین بازیکنان این تیم است پس از آنکه در گفت وگو با مسوولان استقلال خبر از دو پیشنهاد خارجی اش داد؛ به طرز عجیبی با پاسخ مثبت آنها برای جدایی روبه رو شد. اتفاقی که در باور جواد نکونام نمی گنجید.

این بازیکن باتجربه ظاهرا در استقلال تا به حال هیچ پولی هم دریافت نکرده امروز در جلسه کوتاهش با مسوولان باشگاه استقلال با این واقعیت تلخ مواجه شد که ظاهرا باشگاه هم از جدایی وی استقبال می کند.

اینکه چه اتفاقی افتاده که بازیکنی با ارزش نکونام به سادگی در فهرست خروجی استقلالی ها قرار می گیرد باور نکردنی است اما گفته می شود ردپای یکی از مدیران استقلال در این زمینه به چشم می خورد. نکونام که امسال با وجود پیشنهاد ۳میلیون دلاری تیم شارجه امارات قرارداد خود را در فدراسیون فوتبال با استقلال تمدید کرد قاعدتا پس فردا در تمرین استقلال حاضر نخواهد شد. اگرچه باز هم ممکن است اتفاقات غیرمترقبه ای رخ بدهد و جواد نکونام در استقلال باقی بماند.

این بازیکن می تواند پنجره نقل و انتقالات زمستانی به یکی از پیشنهاد های قطری، ترکی و چینی اش پاسخ مثبت بدهد. ظاهرا خود نکو هم چندان به دنبال جدایی از استقلال نبوده اما اتفاق ناگهان می افتد.