به گزارش پارس به نقل از مهر، هاشم ساعدی در خصوص آخرین وضعیت جواد نکونام با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که خود نکونام عنوان کرد او دو پیشنهاد از چین و قطر دارد و امروز جلسه ای با حضور نکونام، فتح الله زاده و دیگر مسئولان باشگاه برگزار شد و در این باره بحث های زیادی انجام گرفت.

وی افزود: قرار بر این شد به زودی جلسه ای بین نکونام و قلعه نویی برگزار شود و هر تصمیمی در جلسه آنها اتخاذ شود باشگاه آن را می پذیرد.

جواد نکونام که پس از جدایی از تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا و پیوستن به استقلال تهران پیشنهاداتی از برخی تیم های عربی و چینی داشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر دریافت دو پیشنهاد جدید را تایید کرد و گفت: اینکه برخی عنوان کرده بودند مطرح کردن این پیشنهادات برای بازارگرمی است واقعیت ندارد و من دو پیشنهاد از باشگاه های قطری و چینی دریافت کرده ام اما هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام.

وی با تاکید بر اینکه باید در مورد این دو پیشنهاد به طور جدی فکر کند افزود: استقلال شرایط حساسی در رقابت های لیگ برتر دارد و در حال حاضر صدرنشین لیگ است. ما چند بازی حساس پیش رو داریم که ترجیح می دهم فعلا تمرکزم روی بازی های آینده استقلال باشد. تمام تلاشم این است که در مرحله اول برای استقلال مثمرثمر باشم و بعد از آن با تمرکز و آرامش بیشتری در مورد پیشنهادات فکر کنم.

نکونام در پایان گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد: فعلا ترجیح می دهم تمام تمرکزم روی بازی های حساس استقلال خصوصا دیدار برابر پرسپولیس باشد. تیم ما شرایط ویژه ای دارد و باید تمرکز همه بازیکنان روی موفقیت و نتیجه گیری تیم باشد.