به گزارش پارس به نقل از گل، آرش برهانی بدون تردید یکی از بدشانس ترین بازیکنان استقلال است. برهانی بازیکنی است که هیچ کس او را به هنگام شر درست کردن ندیده و اساسا چهره ای هم نیست که این وصله ها به او بچسبد.
برهانی که از سال حضور ناصر حجازی به استقلال آمد و بعد از یک فصل ناموفق در نهمین دوره حضور امیر قلعه نویی رکوردهای گلزنی لیگ برتر را ویران کرد، این بار انتظار داشت همان درخشش را با قلعه نویی تکرار کند اما پس از یک سال متوسط در سال دوم کار با قلعه نویی او زیر سایه سایر مهاجمان تیم قرار گرفته است. از مهدی نظری که البته در استقلال آمار ضعیفی از خود به جا گذاشته تا محمد قاضی که البته او هم آنچنان استثنایی بازی نکرده. جالب اینکه استقلال در نیم فصل دوم مهرداد اولادی را به جمع مهاجمان اضافه کرده و همین مسئله جا را برای برهانی تنگ تر کرده است. در مورد رابطه برهانی و قلعه نویی نکات جالبی وجود دارد اما قلعه نویی به وضوح اعتماد خود را به آرش از دست داده و از او کمتر استفاده می کند. ضمن اینکه هرگاه آرش در زمین بوده از همان ابتدای بازی با غر زدن های مکرر اعصابی برای برهانی کم اعتماد به نفس باقی نگذاشته است.

اتفاقی که دیروز پس از تعویض برهانی در بازی راه آهن افتاد البته غیرقابل پیش بینی بود چون برهانی اساسا بازیکنی نیست که اهل جنجال و سروصدا باشد. اما شاید همان غرغرهای مکرر قلعه نویی در کنار زمین و البته بازی نه چندان خوب نظری تا قبل از گل آرش را وادار به واکنش کرد؛ جالب این بود که یکی از بازیکنان راه آهن در لحظه خروج برهانی از زمین به او گفت که عصبانیتش را کنترل کند و جنجال درست نکند اما آر ش که با ناراحتی روی نیمکت نشسته بود به هنگام بلند شدن از نیمکت و حرکت به سمت رختکن با نوک پا کلمن تدارکات استقلال را شوت کرد.

این حرکت از دید رسانه های گروهی دور نماند و خبرنگاران بلافاصله در کنفرانس مطبوعاتی از قلعه نویی سوال کردند که سرمربی استقلال سریع اعلام کرد اگر تصویری در این زمینه وجود داشته باشد برهانی را اخراج می کند که البته این حرف قلعه نویی شاید کمی بی رحمانه بود با این حال با محرز شدن این مسئله که برهانی این حرکت را انجام داده دوستان مشترک و البته مدیرعامل استقلال برای پا در میانی وسط آمدند و رای امیر را زدند.

قلعه نویی امروز با پختگی بیشتر در پاسخ به خبرنگاران گفت: عکس برایش ملاک نیست و باید فیلم این صحنه را ببیند و البته حتی اگر فیلمی هم وجود داشته باشد عذرخواهی آرش و حرف های فتح اله زاده احتمالا تاثیرش بیشتر از خشم اولیه امیر قلعه نویی است. امروز به برهانی اعلام شد که فعلا به سر تمرین نیاید، اما به نظر نمی رسد که تنبیه آرش برهانی خیلی طول بکشد.
آرش در بین بازیکنان چهره محبوبی است و خیلی ها در تمرین امروز از قلعه نویی خواستند به خاطر سابقه آرش از این خطا بگذرد… البته این را هم در نظر داشته باشید که قلعه نویی مربی اقتدارگرایی است و نظم و انضباط تیمی را فدای احساساتش نمی کند. در نهایت به نظر می رسد بازگشت برهانی به تمرینات استقلال پس از یک هفته، ۱۰ روز تنبیه اتفاق بیفتد.