به گزارش پارس به نقل از گل، وحید طالبلو توانسته جایگاهش را در راه آهن تثبیت کند و دروازه بان شماره یک این تیم لقب گیرد. اما در دیدار روز گذشته استقلال و راه آهن که به نوعی جدال طالبلو و رحمتی هم بود، رحمتی توانست دروازه اش را بسته نگه دارد اما وحید روی اشتباه مدافعانش در یارگیری یک گل دریافت کرد تا بازنده ی این نبرد باشد.

طالبلو در دوره ی ششم لیگ برتر با رحمتی در استقلال هم بازی بود و آنقدر درخشید تا باعث شود رحمتی از استقلال جدا شود. اما پس از جدایی رحمتی، دروازه بان ترکه ای استقلال روند رو به نزولش را آغاز کرد و تا جایی پیش رفت که یکی از عوامل اصلی سیزدهم شدن استقلال لقب گرفت.

او حتی در سال های پایانی حضورش در استقلال ذخیره ی محمد محمدی شد تا با پیوستن رحمتی از استقلال جدا شود. در عوض رحمتی در طول مدت جدایی اش از استقلال به گران ترین بازیکن ایران تبدیل شد و شماره یک تیم ملی را نیز به نام خودش زد. با پیوستن رحمتی به استقلال این بازیکن شرط گذاشت که طالبلو در استقلال نباشد و وحید هم آنقدر بد بود که بشود به راحتی روی نامش خط قرمز کشید و همین باعث جدایی طالبلو از استقلال شد. این دو در دیدار روز گذشته بار دیگر با هم روبرو شدند که برخوردشان بسیار سرد بود. جدی ترین درگیری این دو دروازه بان زمانی بود که رحمتی سنگربان سپاهان بود و طالبلو را به استفاده از جادو و جمبل متهم کرد و پس از آن روابط این دو کاملا تیره و تار شد.