به گزارش پارس به تقل از تسنیم، پرویز مظلومی شامگاه گذشته در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت امیدیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی در برابر تیم های لیگ یکی و لیگ دویی در جام حذفی سخت است، این تیم ها در مسابقات جام حذفی با انگیزه و دونده ظاهر می شوند و به دنبال استفاده از موقعیت های اندکی هستند که نصیبشان می شود.


سرمربی مس کرمان با بیان اینکه نگران تیمم هستم افزود: بازیکنان مس نباید حریف را دست کم بگیرند و باید با تلاش و دوندگی برابر حریف بازی خوب و مقتدرانه ای را از خود به نمایش بگذارند.


مظلومی با بیان اینکه ما نباید فریب جایگاه تیم حریف را بخوریم و با اقتدار برابر حریف به میدان برویم، تصریح کرد: من اهل کری خواندن نیستم و برای حریف احترام قائلم، اما ما باید در دیدار فردا پیروز بازی شویم تا علاوه بر صعود به مرحله بعد مسابقات، روحیه تیم را برای ادامه مسابقات و لیگ برتر دوچندان کنیم.


وی با تاکید بر اینکه جام حذفی جام شگفتی هاست، اظهار کرد: ما در این مسابقات تلاش می کنیم تا به تعدادی از بازیکنانمان که فرصت بازی کمتری از ابتدای فصل تاکنون به آنها رسیده، بازی بدهیم.


سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه این کار را در بازی برابر شهرداری دزفول نیز انجام دادیم و فردا نیز با دو تا سه تغییر برابر حریف به میدان می رویم تا نتیجه دلخواه خود را بدست آوریم، گفت: فرزاد حسین خانی را در بازی فردا در اختیار نداریم.


مظلومی در خصوص استفاده از سه هافبک دفاعی در بازی برابر تراکتور سازی خاطرنشان کرد: بازی برابر تیم گردن کلفتی همچون تراکتورسازی لازمه چنین تفکری بود، البته به نظر من این ترکیب در میانه زمین در چند بازی اخیر در تیم مثبت بوده و تیم در خط میانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، دلیل این ادعای من نیز خلق پنج تا شش موقعیت گلزنی در دیدار برابر تراکتورسازی بود.


وی دربارهصحبت های اخیر فرزاد حسین خانی درمورد برخی باج خواهی ها از وی برای دعوت شدن به تیم ملی، گفت: من مدتی است که مصاحبه نمی کنم، از تمام دوستان رسانه نیز در این خصوص عذرخواهی می کنم.
سرمربی مس کرمان با تاکید بر اینکه دو هفته است سکوت کرده ام، گفت: من را وارد حاشیه نکنید، خوب نیست اینقدر برای فوتبال ملی حاشیه بسازیم.


مظلومی گفت: وقتی من در بازی برابر پرسپولیس هیچ حرکتی نکردم و تنها به داوری و اشتباهاتش اعتراض داشتم، اینچنین با من رفتار می کنند، چگونه انتظار دارید که صحبت کنم.


وی خاطرنشان کرد: البته جای تعجب دارد که خیلی راحت از اشتباهات فاحش داوری این مسابقه گذشتند.