به گزارش پارس به نقل از فارس، صحبت های جنجالی امیر عابدینی در برنامه ۹۰ شب گذشته مبنی بر پیشنهاد ۱.۵ میلیارد تومانی به وی توسط عده ای برای بالا آوردن تیم داماش در لیگ برتر با سکوت مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد فاز تازه ای شده است.

شب گذشته عابدینی در برنامه ۹۰ گفت: در جلسه ای که به من پیشنهاد ۱.۵ میلیارد تومانی داده شد آقایان عزیزمحمدی و علیپور نیز بودند و من امضای آنها را به عنوان شاهد ماجرا گرفتم. آن فرد بعدها از طریق فدراسیون فوتبال رشد کرد و الان نیز در فوتبال ما حضور دارد.

وی ادامه داد: من همه این موارد را دو ماه قبل به سازمان لیگ گفتم و دو سال قبل هم خود آقای علیپور در جریان بود اما اینکه چرا با این مسائل برخورد نمی شود را نمی دانم. قبل از لیگ قبلی بود که این اتفاق افتاد چیزی حدود یک سال و نیم قبل. خیلی ها این حرف هایی که من زدم را می دانند اما من می زنم و چوبش را هم می خورم.

این در حالی است که عزیزمحمدی در این باره سکوت اختیار کرده و تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که آقای عابدینی راست می گوید اما یک سال و نیم قبل من در سازمان لیگ نبودم و زمان آقای بهروان بود. درباره صحبت های عابدینی هم باید بگویم که اینکه او می گوید من و علیپور شاهد این ماجرا بودیم آن موضوع چیز دیگری بود و ربطی به آقایان گریگوری و صدیقی ندارد. رقم دقیق ۱.۵ میلیارد تومان هم در ذهن من نیست اما عابدینی درست می گوید.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات فوتبال که به گفته عزیزمحمدی آن زمان سرپرست سازمان لیگ بود در این خصوص گفت: من در جریان این صحبت ها نیستم و آقای عزیزمحمدی باید بگوید که چرا این حرف ها را زده است. آقای عابدینی گفت دو سال پیش نه یک سال و نیم پیش و آن زمان محدوده حضور من در سازمان لیگ نبوده است. عابدینی گفته در حضور عزیزمحمدی و علیپور این صحبت ها مطرح شده و به نظرم باید به جای این صحبت ها مشکل حل شود.

وی افزود: البته چون دیروقت بود من در خواب و بیداری برنامه ۹۰ را دیدم و با شنیدن این صحبت ها فکر می کردم که خواب می بینم. به نظرم باید بررسی کرد و مستندات را دید. معتقدم تاج باید دستور رسیدگی عاجل را به این قضیه بدهد چرا که بازار اینگونه مسائل در فوتبال ما در حال زیاد شدن است اما قسم می خورم که زمانی که من در سازمان لیگ بودم چنین حرف هایی اصلا مطرح نبود و من به تازگی اینها را می شنوم. باید اگر چنین مسائلی وجود دارد با آنها برخورد قاطع شود.