به گزارش پارس به نقل از دانا، خوش مصاحبه و البته با حوصله. این از خصوصیات بارز پیام صادقیان است. بازیکنی که در ترکیب پرسپولیس مثلث خطرناکی را همراه با محسن مسلمان و محمدرضا خلعتبری تشکیل داده. مثلثی به خطرناکی مثلث برمودا. خودش هم قبول دارد. می گوید باورمان شده که مثلث برمودا هستیم. پیام هم از مثلث حرف زد و هم از مشکلات مالی پرسپولیس. دعوت نشدن به تیم ملی هم یکی از سوال های تکراری از او بود که این بار جوابی آتشین داشت. پیام باعث و بانی دعوت نشدنش به تیم ملی را واگذار کرد به خدا تا نشان دهد تا چه اندازه، شایعه ها روی او تاثیر گذاشته. شایعه هایی با این مضمون که یکی از بازیکنان بزرگ تیم ملی اجازه نمی دهد او به تیم ملی دعوت شود. مصاحبه ایران ورزشی با پیام صادقیان پیش روی تان است.

شرایط روبراه است؟

شرایط که فوق العاده است. با مکافات و سختی های فراوانی که متحمل شدیم توانستیم صدر جدول را به دست بیاوریم. الان هم تلاش ما و علی آقا و کادر فنی این است که بتوانیم این صدرنشینی را ادامه بدهیم.

فکر می کنی صدرنشینی شما ادامه پیدا کند؟

صددرصد ادامه پیدا می کند. با کمک بچه ها و حمایت هواداران می توانیم این صدرنشینی را تا آخر فصل حفظ کنیم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. البته اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه بازی ها را ببریم.

حتی بازی بعد مقابل سایپا را؟ تیمی که در بازی رفت، نخستین شکست فصل را به شما تحمیل کرد؟

ما آن شکست را فراموش کرده ایم اما این موضوع دلیل نمی شود که بگوییم بازی آسانی پیش رو داریم. بازی مقابل سایپا سخت است. این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که درخشش آنها می تواند کار ما را مشکل کند. در این بازی چاره ای جز برد نداریم و امیدوارم که به هدفمان برسیم.

تو، محسن مسلمان و محمدرضا خلعتبری در بازی های اخیر پرسپولیس درخشش خیره کننده ای داشتید. به واسطه این درخشش به شما لقب هایی هم داده اند که یکی از آنها مثلث برمودا است. این لقب به گوش خودتان هم رسیده؟

در یکی از روزنامه ها خواندم که برای ما نوشته بودند ویرانگر، مثل مثلث برمودا. خودمان هم باورمان شده که مثلث برمودا هستیم و فکر می کنم این لقب برای ما باقی خواهد ماند.

مثلثی که می گوییم بیش از حد با هم هماهنگ است. دلیلش چیست؟

فکر می کنم دلیل اصلی اش برمی گردد به دوران حضور ما در ذوب آهن. هر سه در ذوب آهن بازی می کردیم و از آنجا با خصوصیات هم آشنا هستیم. این می تواند دلیل اصلی هماهنگی ما باشد. چشم بسته همدیگر را پیدا می کنیم و برای هر تیمی می توانیم خطرساز شویم.

شرایط مالی این روزهای پرسپولیس بغرنج است. بودجه ای نیست که پول بازیکنان پرداخت شود. تو به عنوان یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس، طلب داری یا پولت را پرداخت کرده اند؟

مشکلات مالی که هست اما امیدوارم زودتر حل می شود تا به تیم لطمه نزند. من هم مشکل مالی دارم و بخشی از قراردادم پرداخت نشده اما با مسوولان صحبت کردم تا این مشکل را حل کنند.

نتیجه صحبت هایت چه بود؟

مدام به امروز و فردا موکول می شود اما امیدوارم ظرف روزهای آینده مطالبات من هم پرداخت شود تا با تمرکز کامل در ترکیب پرسپولیس بازی کنم.

یک سوال تکراری. از ته دل بگو که چقدر امیدواری به تیم ملی دعوت شوی و همراه سایر بازیکنان به جام جهانی بروی؟ چند درصد؟

(کمی مکث می کند) خودم ۷۰،۸۰ درصد امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و در جام جهانی بازی کنم.

واقعا؟

واقعا این حرف را زدم. خیلی امیدوارم، چون فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام و همه می گویند می توانی برای تیم ملی هم مفید باشی.

اما به نظر می رسد کروش تیم خودش را بسته و بازیکنانی را به جام جهانی می برد که در اردوهای قبل حضور داشته اند. یعنی اینکه بازیکنان جدید که ماه های گذشته دعوت نشده اند شانسی برای حضور در جام جهانی ندارند…

هر چه قسمت باشد همان می شود اما این را هم قبول ندارم که بازیکنان جدید شانسی برای حضور در جام جهانی ندارند.

اما تو از ماه ها پیش می توانستی دعوت شوی اما نشدی. فکر نمی کنی الان کارت سخت تر شده؟

حرف شما را می پذیرم اما به نظر کی روش هم احترام می گذارم. فقط باعث و بانی دعوت نشدنم به تیم ملی را می سپارم به خدا. اگر کسی باعث شده که من به تیم ملی دعوت نشوم آن دنیا باید جوابم را بدهد. به نظر من ارزشی ندارد که کسی بخواهد من به تیم ملی دعوت نشوم.

منظورت چه کسی است؟

اسم نمی برم، فقط می سپارمش به خدا. واگذار می کنم به او تا جوابش را بدهد.

تیم زیر ۲۲ سال از چند روز دیگر باید به اردو برود و البته از ۲۲ دی ماه در مسابقات آسیایی شرکت کند. آن زمان پرسپولیس بازی های حساسی در لیگ پیش رو دارد. تکلیف تو، عالیشاه و مسلمان چه می شود؟ به تیم زیر ۲۲ سال می روید یا برای پرسپولیس بازی می کنید؟

من نمی دانم داستان از چه قرار است. هر تصمیمی که مسوولان فدراسیون و پرسپولیس بگیرند ما تابعش هستیم. باید تعامل کنند و به تفاهم برسند تا نه تیم ملی ضربه بخورد و نه پرسپولیس.