به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مراسم افتتاحیه دفتر خدمات بیمه ای باشگاه پرسپولیس امروز با حضور محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه، آیت الله محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام، جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، پیرموذن و سعیدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جهانگیرزاده مدیرعامل بیمه ایران و… برگزار شد.

محمد رویانیان در این مراسم ضمن تشکر از حضور حضار گفت: در این مدت چند برنامه مهم در پرسپولیس اتفاق افتاده و می افتد. یکی از آنها تاسیس صندوق پرسپولیس در بورس بود که پولی که در این صندوق ریخته می شود به حساب پرسپولیس نیست بلکه به نظام بورس و بانکی کشور کمک می کند و سود آن به تیم های پایه می رسد.

وی با اشاره به این مسئله که یکصدمین مدرسه فوتبال پرسپولیس در سنندج افتتاح شده، تصریح کرد: می خواهیم هزار مدرسه فوتبال در سراسر ایران تاسیس کنیم. جوان های ما یا باید به مسجد بروند و یا سمت فوتبال تا سالم بمانند. باید در روستاها امکانات فراهم شود و مسائل ازدواج و اشتغال جوان ها مدنظر قرار بگیرد که یکی از این راه ها توجه قشر جوان به ورزش است.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: من پلیس بودم و حالا به پرسپولیس رسیدم. شما می دانید چند هزار تن موادمخدر در کشور همسایه تولید می شود و به اروپا ارسال می شود و یکی از معبرهای گذر آن کشور ماست. حالا ما باید بنیه ورزشی کشور را تقویت کنیم تا جوان ها به این سمت نروند. کسی که دنبال فوتبال باشد و یا در مدرسه فوتبال حضور داشته باشد جذب این کارها نمی شود.

رویانیان گفت: پرسپولیس کلی پیشکسوت جذاب و خوشگل دارد! رنگ قرمز طرفداران زیادی دارد، علی دایی شهریار فوتبال ایران است، حمید استیلی محبوب است. پیشکسوتان سالها زحمت کشیدند و حالا پرسپولیس را دست ما دادند. ما دینی به گردن مردم داریم که فوتبال ابزار اجرای همین دین است. باید باز هم اشاره کنم که اساسنامه صندوق پرسپولیس در بورس برای توسعه، مدارس فوتبال و همچنین حمایت از پیشکسوتان است.

وی در خصوص افتتاح دفتر خدمات بیمه ای پرسپولیس تاکید کرد: آقای جهانگیرزاده باید قول بدهد که سود حاصل از این دفتر را به باشگاه هم بدهد و هوای ما را هم داشته باشد. من اولش این را می گویم تا نگویند که حرفی نزد.

پس از صحبت های رویانیان آیت الله محمدنقی لطفی چند دقیقه ای به سخنرانی پرداخت و همچنین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هم چند دقیقه ای صحبت کرد و گفت: من از زبان علی دایی صحبت می کنم. من فرزند ایرانم، فرزند آذربایجان، یک آرزو دارم، یک رهبرم امام حسین (ع) یک رهبرم پیرخمین، یک رهبرم سیدعلی.

او همچنین گفت که طرفدار پرسپولیس است.