به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیر قلعه نویی پس از تمرین امروز (سه شنبه) استقلال درباره آخرین شرایط این تیم پیش از بازی با صبای قم عنوان کرد: ما بازی با فجر را نگاه کردیم. معتقدم که بازی بدی مقابل این تیم انجام ندادیم.

سرمربی استقلال با اشاره به شرایط تیم صبای قم گفت: صبا تیم بسیار خوبی است که با برنامه به میدان می رود. کاری به نتایج تیم صبا ندارم اما معتقدم این تیم فوتبال را خوب بازی می کند. حالا در این شرایط باید در قم هم به میدان برویم که این موضوع کارمان را سخت تر می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیبت بازیکنانش در تمرین به ضرر آبی پوشان تمام نمی شود، اظهار داشت: خواهشاً از کلمه غیبت استفاده نکنید! تمام بازیکنان با هماهنگی یا در کلینیک هستند و یا در حال بدنسازی.

سرمربی استقلال درباره وضعیت جی لوید ساموئل هم گفت: ساموئل مشکل مالی دارد. من مسئولیت مستطیل سبز را بر عهده دارم اما همه داریم تلاش می کنیم تا مشکلات را حل کنیم. نمی توانیم که تمرین نکنیم بالاخره مردم چشم شان به این تیم است اما قطعاً آینده قضاوت می کند با چه شرایط سختی در استقلال کار کردیم.

قلعه نویی ادامه داد: خیلی جالب است که هر موقع قلعه نویی در استقلال نیست پول هست و هر موقع قلعه نویی هست پول نیست. همه اعضای باشگاه تلاش می کنند تا تیم وضعیت خوبی داشته باشد اما با بدشانسی هم روبه رو می شویم. ما با تغییر دولت مواجه شدیم و وزیر هم نداشتیم اما با این حال و با این شرایط به اینجا رسیدیم.

وی در خصوص اینکه چه بازیکنانی نمی توانند استقلال را مقابل صبا همراهی کنند، عنوان کرد: محمد قاضی محروم است و فکر می کنم با اتفاقی که در تمرین امروز رخ داد ۲ هفته ای هم هاشم بیک زاده را در اختیار نداشته باشیم.

سرمربی استقلال در واکنش به خبری مبنی بر اینکه پژمان منتظری قصد جدایی از جمع آبی پوشان را دارد، گفت: با پژمان جلسه ای داشتیم و صحبت هایی را مطرح کردیم. ان شاءالله بعد از صحبت با فتح الله زاده او در استقلال می ماند هرچند که تا به امروز هیچ پولی از باشگاه نگرفته است.

قلعه نویی درباره تقابلش با صمد مرفاوی و شناخت این ۲ مربی از تفکرات یکدیگر گفت: واقعیت در زمین مشخص می شود. همه افکار هم را می شناسند اما باید ببینیم در زمین چه اتفاقی رخ می دهد.

وی در پایان از اظهارنظر در خصوص شرایط تیم ملی خودداری کرد.