به گزارش پارس به نقل از هنگام، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر کاسپین قزوین در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی انجام دادیم. هرچند کاسپین بسته بازی کرد و اجازه نداد کار تاکتیکی انجام بدهیم. آنها آمده بودند بهترین نتیجه را از استقلال بگیرند ولی خوشبختانه موفق شدیم برابر این تیم پیروز شویم.

وی درباره استقبال کم تماشاگران از این بازی تاکید کرد: به هواداران حق می دهم. هوا سر است و زمان مسابقه هم طوری بود که اکثر مردم سر کار هستند.

تیموریان همچنین با اشاره به قرعه استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال قرعه خوبی در آسیا دارد و می توانیم با توجه به این قرعه به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان راه یابیم.

هافبک استقلال در پایان از صحبت درباره هجوم ایرانی ها به صفحه شخصی لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین خودداری کرد و از خبرنگاران خواست تا درباره بازی استقلال سئوال بپرسند.

قاضی:

محمد قاضی عنوان کرد: بازی خوبی بود حریف مان در این مسابقه عملکرد دفاعی داشت و بیشتر بازیکنانش در نیمه زمین خودشان تجمع کرده بودند.

وی افزود: می خواستیم این تجمع دفاعی را بشکنیم که در جاهایی خوب عمل می کردیم و در جاهایی نیز مشکل داشتیم. در کل توانستیم از این مرحله صعود کنیم.