به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محسن بنگر در واکنش به اظهارنظر برخی در مورد تقابل احتمالی هاشم بیگ زاده با لیونل مسی و تمسخر کردن مدافع استقلال عنوان کرد: « متاسفانه ما ایرانی ها سریع دنبال سوژه درست کردن هستیم! بیک زاده در چند بازی آخر تیم ملی عملکردی فوق العاده داشته است. به جای تشکر از او نمی دانم چرا با او اینطور رفتار می کنند! »

وی در مورد قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و هم گروهی این تیم با آرژانتین، نیجریه و بوسنی وهرزگوین اظهار داشت: « به نظر من قرعه سختی نصیب تیم ملی شده است. هر چند که این قرعه می توانست مانند کره جنوبی راحت تر و یا مانند استرالیا سخت تر شود. »

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: « تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی باید تدارک خوبی را ببیند. اگر بازی با آرژانتین را کنار بگذاریم باید برای ۲ بازی دیگر برنامه ریزی کنیم، چرا که در جام جهانی نمی توانیم همه چیز را دست خدا بسپاریم. در کنار لطف خدا باید خودمان هم تلاش کنیم تا به نتیجه مناسبی دست یابیم. »

بنگر با بیان اینکه بوسنی وهرزگوین حریف قدرتمندی برای تیم ملی فوتبال ایران است، گفت: « بوسنی در شرایطی به جام جهانی صعود کرده که تیم های اروپایی مانند سوئد، چک و حتی ولز با ستارگانش نتوانستند در آن حاضر شوند. پس با تیم قدرتمندی روبه رو خواهیم شد. نیجریه هم که یک تیم شناخته شده در فوتبال دنیا است، پس با این شرایط مشخص است که گروه آسانی نداریم. »

وی در پاسخ به این که آیا فکر می کند شانسی برای بازی کردن در جام جهانی خواهد داشت یا نه، تاکید کرد: « اگر عملکرد تیم ما را ببینند می توانم در جام جهانی بازی کنم. »

بنگر در مورد ناراحتی و اظهارنظر بهزاد غلامپور بعد از بازی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: « من در این خصوص چیزی نشنیده و در جریان این حرف ها نیستم. »