به گزارش پارس به نقل از گل، پرسپولیس و ذوب آهن روز جمعه در حالی به مصاف هم می روند که خیلی از بازیکنان درون زمین سابقه بازی در یکی از تیم های سپاهان یا ذوب آهن را دارند.

تعداد بازیکنان سابق سپاهان و ذوب آهن در پرسپولیس به قدری است که می توان از ترکیب آنها یک تیم کامل و مدعی را ساخت.

محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی، محسن مسلمان، علیرضا نورمحمدی و پیام صادقیان بازیکنانی هستند که از ذوب آهن چهره شدند و به فوتبال ایران به عنوان یک بازیکن شاخص معرفی شدند و از سویی دیگر محسن بنگر، جلال حسینی، فرزاد حاتمی، رضا محمدی، مهدی سیدصالحی و محمد نوری هم سابقه بازی در دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را پیش از رفتن به پرسپولیس دارند.

در واقع ۱۱ بازیکن سابقاً ذوب آهنی یا سپاهانی در این تیم پرسپولیس حضور دارند و تماشای دیدار روز جمعه در بعضی صحنه ها فوتبال دوستان اصفهانی را به یاد داربی های اصفهان در ۴ یا ۵ سال گذشته می اندازد.

نکته جالب اینجاست که اکثر بازیکنان شاخص در بین این ۱۱ نفر در دو سال گذشته یعنی زمان مدیریت رویانیان در پرسپولیس از اصفهان به پرسپولیس کوچ کرده اند تا دوران باشکوه فوتبال اصفهان به چنین وضعیتی برسد که یکی سیزدهم و دیگری ششم جدول باشد در کنار چندین آمار ناامید کننده از این دو تیم در لیگ برتر.

اما تیم کاملی که از آن نوشتیم به این شرح است که رضا محمدی، دروازه بان سابق سپاهان درون دروازه می ایستد و خط دفاع خوبی نیز از محسن بنگر، جلال حسینی، علیرضا نورمحمدی و حسین ماهینی می توان تشکیل داد.

در خط هافبک و حمله اما این تیم پربار تر است جایی که محمد نوری و محمدرضا خلعتبری در وسط و پیام صادقیان، محسن مسلمان و در کناره ها حضور دارند!

در خط حمله هم دو قد بلند سابقاً سپاهانی و البته مارکوپولو صفت (! ) یعنی فرزاد حاتمی و مهدی سیدصالحی بازی خواهند کرد.

این تیم فقط فقر هافبک دفاعی دارد که شاید در فصول دیگر پر شود! اما به نظر شما چنین تیمی چند درصد برای قهرمانی در لیگ شانس دارد؟