به گزارش پارس ، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در این هفته اشتباه هایی داشتیم اما در مجموع عملکرد داوران را مثبت ارزیابی می کنم. البته نباید تصور کنیم که نظر کارشناسانی که به تلویزیون می آیند همیشه صحیح است چون زاویه دوربین و دید کارشناسی تلویزیون با آنچه داور می بیند، متفاوت است.

وی ادامه داد: کمیته داوران در صحنه هایی که در تصویر تلویزیونی یا فیلم بازی روشن و واضح نیستند، طرح داور را می گیرد. البته اشکالی ندارد که پرسپولیس از جهانبازی شکایت کرده است. ما به این شکایت رسیدگی می کنیم.

اصفهانیان همچنین گفت: پرونده قهرمانی کاملا بررسی شده و تحقیق های لازم انجام شده است. این پرونده اکنون در اختیار کمیته انضباطی است تا رای لازم برای آن صادر شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از صداوسیما تشکر می کنم که عملکرد داوران لیگ برتر و لیگ یک را آنالیز می کند ولی از آنها می خواهم که امکانات خود را بیشتر کنند تا برای بررسی صحنه های داوری بشود از چند زاویه به صحنه ها نگاه کرد و تصمیم درستی گرفت. تصمیم گیری درباره یک اتفاق داوری آن هم از یک زاویه تصویر، چندان منطقی نیست.