به گزارش پارس به نقل از قدس آنلاین، ۲ هفته پیش خبر از عقد قرارداد استقلال با مجید غلام نژاد داده بودیم. بازیکن ۳۰ ساله باشگاه سایپا روزگذشته رسما با استقلال قرارداد بست تا این تایید بشود.

در همین روز که استقلال با غلام نژاد به توافق نهایی رسید خبر آمد که خسرو حیدری هم از این هفته می تواند تیمش را همراهی کند.

خسرو اعلام کرده دوست دارد در دفاع راست بازی کند. او درحالی این اظهارنظر را داشته که غلام نژاد هم دقیقا در همین پست بازی می کند؛ یعنی برای بازی در این پست به خدمت گرفته شده. این وضعیت رقابت تازه ای را در جناح راست استقلال به وجود خواهد آورد و از طرفی حضور بازیکنان تخصصی در این پست موجب می شود که امیر قلعه نویی از این پس منتظری را به دفاع میانی منتقل کند.

این جابجایی اما منجر به نیمکت نشینی یکی از مدافعان استقلال خواهد شد. با توجه به اینکه امیرحسین صادقی عملکرد بهتری در قیاس با عمران زاده داشته از همین حالا پیش بینی می شود که این بازیکن دوباره به نیمکت منتقل بشود.

البته نیمکت نشینی مقطعی عمران زاده نمی تواند حاشیه ای را متوجه استقلال کند اما اگر این رویه ادامه پیدا کند آنگاه صدای این بازیکن درمی آید و به وضع موجود واکنش نشان خواهد داد. به این ترتیب قلعه نویی یا یکی درمیان به او و صادقی بازی دهد و یا اینکه عمران زاده را که شم گلزنی خوبی هم دارد دوباره به خط حمله تیمش منتقل کند. شاید در شرایطی که مهاجمان استقلال این روزها عملکرد چندان درخشانی ندارند، این انتقال به سود استقلال هم باشد.