به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی، وضعیت این تیم در جدول رده بندی، عملکرد خود در خط دفاعی تیم ملی و پرسپولیس و قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ صحبت کرد.

* از بازی با تراکتورسازی شروع کنیم که یک سه امتیاز حساس را از دست دادید.

- متاسفانه در دیداری که باید می بردیم باختیم. موقعیت های زیادی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. واقعا سه امتیاز حساسی را از دست دادیم. از این به بعد باید خیلی تمرکزمان را بیشتر کنیم و بدانیم که جای اشتباهی وجود ندارد.

* شما چند بار با تیم های مختلف در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی کردید. این بار جو تبریز چطور بود؟

- درست است که تراکتورسازی تیم پرطرفداری است، اما این نباید باعث شود که هوادارانش به بازیکنان حریف توهین کنند، روز جمعه به مسلمان، دهنوی و حاتمی خیلی توهین شد. تراکتورسازی هواداران پرشمار و پرشوری دارد، اما اگر انرژی خود را برای تشویق تیم خودشان بگذارند بهتر است. متاسفانه پرسپولیس به هر شهری می رود با این مسائل روبروست، اما امیدوارم که این اتفاقات کمتر شود. بعضی وقت ها در اثر این شعارها مسائلی پیش می آید که اصلا خوب نیست باید هر چه زودتر دست به دست هم دهیم تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

* با یک باخت از صدر جدول به رتبه پنجم سقوط کردید.

- رقابت در بالای جدول خیلی نزدیک است. چند تیم مدعی داریم که هر کدام شانس قهرمانی دارند. شرایط سخت است، اما باید تلاشمان را بیشتر از قبل کنیم. ما مقابل تراکتورسازی می توانستیم پیروز شویم. با این حال هیچ چیز تمام نشده و امیدوارم بازیکنان در بازی های آینده با تلاش و تمرکز بیشتری بازی کنند. بازیکنان ما همه تلاش شان را کردند، اما امیدوارم به این نتیجه برسند که شرایط خیلی سخت است و باید در بازی های آینده کاملا بدون اشتباه ظاهر شویم.

* به نظر می رسد سید جلال حسینی پس از مباحثی که بر سر مشکلات مالی به وجود آمد کمی روحیه اش عوض شده است.

- شک نکنید که مشکلات مالی ما هیچ وقت وارد بازی ما نمی شود. بحث آن مسائل جدا بود و همه چیز تمام شد و رفت. ما صحبت هایمان را انجام داده ایم و دیگر خود باشگاه می داند که این مشکل را حل کند یا نه. تمام بازیکنان هم با انگیزه کامل بازی می کنند و مشکلات مالی ربطی به کار فوتبالی جلال حسینی ندارد. ما همه کار می کنیم تا نتایج خوب بگیریم و امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم.

* یکی از مسائلی که کمتر به آن توجه شد این بود که تیم ملی در مقدماتی جام جهانی یکی از بهترین خط دفاع ها را میان همه کشورها داشت.

- دفاع یک کار تیمی است. اگر گلی زده شود همه در آن سهم داشتند و اگر هم گل بخوریم تک تک بازیکنان در آن نقش دارند. زمان دفاع هم همه کمک می کنند و یک کار تیمی انجام می دهیم. کی روش هم در تمرین ها به بهبود ساختار دفاعی خیلی اهمیت می دهد. ضمن این که ما باید بیشتر روی این مساله کار کنیم.

* اما قبول داری که یکی از ارکان موفقیت خط دفاع تیم ملی و پرسپولیس سید جلال حسینی است؟

- هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس ساختار دفاعی خوب است و فقط من نیستم. ما در پرسپولیس در حمله و دفاع به همدیگر کمک می کنیم و موقعیت های خوبی نیز به دست می آوریم اما کمتر از آنها استفاده می شود.

* جمعه ی این هفته قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ انجام می شود و ایران حریفان خود را می شناسد.

همه می دانیم که در جام جهانی تیم ضعیفی وجود ندارد و همه تیم ها قدرتمند هستند اما چیزی که الان که الان من را نگران کرده این است که بازی های تدارکاتی قوی تا اینجا نداشته ایم. اگر تا امروز حداقل دو بازی تدارکاتی خوب انجام داده بودیم مجک جدی می خوردیم و می دانستیم چه قدر قدرت داریم. این بازی ها برای ما مفید خواهد بود که شرایط خود را برابر تیم های بزرگ بسنجیم.

* خودت دوست داری با چه تیم هایی همگروه شویم؟

من هم مثل خیلی از بازیکنان تیم های دیگر دنیا دوست ندارم در جام جهانی با تیم های مثل برزیل، آرژانیتن و اسپانیا همگروه شویم. اسم قرعه کشی روی آن است و همه چیز بستگی به قرعه ای دارد که روز جمعه برای ایران از گلدان خارج می شود. امیدوارم در گروهی قرار بگیریم که بتوانیم توانایی های فوتبال ایران را نشان دهیم.