به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رئیس باشگاه لنکران خزر باکو اعلام کرد که با مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی ترکیه به توافق رسیده و او جایگزین جان بنیامین توشاک خواهد شد که اخیراً به دنبال کسب نتایجی ضعیف با این تیم آذربایجانی از سمت خود برکنار شده است.


مایس منسیموف، رئیس باشگاه لنکران خزر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: « همانطور که باشگاه اعلام کرد با کنار رفتن توشاک با مصطفی دنیزلی برای همکاری به توافق رسیده ایم» .


البته منسیموف اشاره ای به توافق رسمی برای امضای قرارداد بین طرفین نکرد. گفته می شود دنیزلی قرار است امروز (چهارشنبه) به شهر لنکران جمهوری آذربایجان سفر کند تا تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شود.


برخی رسانه های ترکیه ای اعلام کرده اند که این توافق ۱.۵ ساله و رقم آن معادل ۶ میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که برخی گزارش های دیگر حاکی از آن است که دنیزلی قراردادی ۲ ساله با باشگاه انکران خزر خواهد بست.
تیم فوتبال خزر لنکران در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ حرفه ای آذربایجان قرار دارد. در حال حاضر تیم کاراباغ با ۲۹ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی این رقابت ها است.


دنیزلی ۶۴ ساله در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۱۲ هدایت تیم فوتبال ریزه اسپورت را بر عهده گرفت و در حالی که ۲ بازی به انتهای مسابقات لیگ دسته اول ترکیه باقی مانده بود این تیم را به سوپرلیگ ترکیه رساند.