با وجود فیلترینگ، آپدیت تلگرام ارائه شد.  آپدیت تلگرام ۸ با ویژگی‌های متعدد ارائه شد. برای اطلاع از ویژگی های آپدیت تلگرام این مطلب را بخوانید.


 به گزارش برترین‌ها؛ویژگی های جدیدی که در نسخه آزمایشی تلگرام ۸ خواهیم دید از قرار زیر هستند:

جدول زمانی یا Timeline: در برنامه به روز شده تلگرام، می توانید به سرعت به کانال خبری خوانده نشده بعدی بروید. در پایان خواندن یکی، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا به خواندن یکی دیگر که هنوز مشاهده نشده است بروید. این عملکرد هم برای کانال های واقع در پوشه و هم در لیست کلی چت ها کار می کند.

ارسال پیام بدون نام فرستنده: اکنون می توان نام فرستنده را در پیام ارسال شده پنهان کرد. این قابلیت مدتهاست در بسیاری از کلاینت های دیگر تلگرام موجود است. برای فعال کردن عملکرد، فقط روی پیام موجود در چت انتخاب شده باید تپ کنید، عملکرد این ابزار در حال حاضر محدود است.

برچسب گذاری تبلیغاتی یا Advertising labeling: در برخی از پستها، برچسب Sponsored ظاهر شده است که پیامهای تبلیغاتی را مشخص می کند. این ممکن است پیشگام ظاهر تبلیغات در سرویس باشد. باید بدانید که خود پاول دوروف قبلاً در مورد آن صحبت کرده است.

قابلیت ضبط چت های صوتی: یک عملکرد کاملاً غیر معمول است که به شما امکان می دهد نه تنها موسیقی متن چت های صوتی، بلکه دنباله ویدئویی همراه آن را ضبط کنید. امکان ضبط در دو حالت عمودی و افقی وجود دارد.

متحرک سازی پیام ها با استفاده از پالت گرادیان: هنگام ارسال پیام، گرادیانت چند رنگ، به یک انیمیشن تبدیل می شود.