گفته می‌شد که گوشی Galaxy Z Fold۳ سامسونگ که هفته گذشته وارد فاز تولید انبوه شده است، در ماه جولای عرضه می‌شود، اما گزارش جدید ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۷ آگوست به همراه Galaxy Z Flip۳ راه اندازی می‌شود.

این ادعا از سوی جانستر پروسر (Jonster Prosser) مطرح شده است. او همچنین گفت که شرکت سامسونگ، Galaxy Watch۴ و Watch Active۴ را قبل از دو تلفن هوشمند ذکر شده در بالا، یعنی در تاریخ ۱۱ آگوست، راه اندازی می‌کند، البته این تاریخ رونمایی از آن نیست و زمانی است که سامسونگ حمل و نقل دستگاه‌ها را برای مشتریان آغاز می‌کند.

محصولات جدید سامسونگ چه زمانی معرفی خواهند شد ؟

در حالی که هنوز هیچ خبری از سوی سامسونگ در مورد این محصولات اعلام نشده است، اما ماکس وینباخ از پایگاه خبری پلیس اندروید با انتشار توئیتی رمزنگاری شده، پیشنهاد کرده است که شرکت سامسونگ می‌تواند در ۳ آگوست Galaxy Z Fold۳ ، Galaxy Z Flip۳ ، Galaxy Watch ۴ و Galaxy Watch Active ۴ را عرضه کند.

تغییر تاریخ رونمایی سامسونگ از محصولات جدید خود

در ماه مارس هم یک منبع معتبر گفته بود که Galaxy Watch۴ و Galaxy Watch Active۴ در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ وارد بازار خواهند شد، یعنی زمانی بین آوریل و ژوئن، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این اتفاق نمی‌افتد.

همچنین چندی پیش ، شرکت سامسونگ حسگر دوربین ایزوسل JN۱ را معرفی کرد. این سنسور جدید دارای کمترین اندازه پیکسل یعنی ۰.۶۴ میکرون است و با هدف کاهش ضربات دوربین که این روز‌ها در تلفن‌ها رایج است، طراحی شده است. ایزوسل JN1 از جدیدترین فناوری‌های دوربین این شرکت مانند ISOCELL 2.0، Smart ISO، Double Super PDAF پشتیبانی می‌کند.