اتومبیل جدید Honda Civic برای سال ۲۰۲۲ به صورت رسمی معرفی شد. به نظر می‌آید این اتومبیل شباهت بیشتری به یک مدل Honda Accord داشته باشد تا آن که طراحی نمونه‌های قبلی سری Civic را حفظ کند.

در حال حاضر از خودروی ساخته شده به عنوان یک نمونه اولیه یاد می‌کنند اما انتظار می‌رود مدل نهایی Honda Civic 2022 نیز با همین طراحی عرضه شود.

شرکت هوندا در معرفی خودروی جدید خود جزئیاتی از ویژگی‌های داخلی و خارجی Honda Civic 2022 را در اختیار مخاطبان خود قرار داد. اتومبیل جدید شرکت هوندا با بدنه خودروهای سدان به نمایش درآمد که ستون‌هایی را به شکل حرف C با خود به همراه داشت.

این نمونه اولیه با وجود شباهت بالا به Honda Accord کمی با مدل مذکور متفاوت است. دماغه Honda Civic 2022 طول بیشتری دارد و صندوق آن از Honda Accord پهن‌تر است. همچنین به نظر می‌آید این اتومبیل تنها از قدرت رانش چرخ‌های عقب برخوردار باشد. دریچه‌های هوای تعبیه شده در این خودرو نیز فضای کمی را اشغال کرده‌اند که شباهتی به نمونه Honda Fit دارد.

اهداف هوندا برای تولید مدل‌های مختلف Civic

با وجود آن که شرکت هوندا تصاویر خاصی را از بخش داخلی خودروی جدید خود به اشتراک نگذاشته، گزارش‌ها حاکی از آن است که طراحی داخلی Honda Civic به سبک مینیمالیست صورت گرفته و سادگی جذابی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده طراحی داخلی این خودرو به مدل Honda E شباهت دارد که جزئیات بسیار ظریفی را در خود جای می‌داد.

اهداف هوندا برای تولید مدل‌های مختلف Civic

انتظار می‌رود این اتومبیل جدید نیز از یک صفحه نمایش مناسب به اندازه حدودی ۹ اینچ بهره ببرد که با سیستم عامل نمونه موجود در Honda Accord کار می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده، بسیاری از قابلیت‌های بخش داخلی اتومبیل، دیجیتالی هستند و از فناوری نوین برخوردار خواهند شد. شرکت هوندا قصد دارد پس از عرضه نمونه Sedan مدل‌های Hatchback، Si و Type R را نیز به بازار جهانی وارد کند. طبق گفته‌های مسئولان هوندا، اتومبیل Honda Civic Hatchback در کارخانه Greensburg تولید خواهد شد.