شرکت FCA فیات 500e جدید را در مارس سال جاری و قبل از شیوع ویروس کرونا به بازار عرضه کرد. ساخت مدل تمام الکتریکی یک خود هاچ بک کار بسیار ساده‌ای برای شرکت‌های خودرو سازی است. اما مدل 500e با سیستم انتقال قدرت الکتریکی ساخته شده و نسخه‌های محرک موتور احتراق داخلی فیات ۵۰۰ در کنار هم با مدل ۵۰۰ الکتریکی فروخته می‌شوند.

برای کسانی که می خواهند خودروی 500e خود را شخصی سازی کنند، Mopar، قطعات، خدمات و بخش خدمات پس از فروش شرکت FCA، بیش از ۸۰ لوازم جانبی رسمی برای هاچ‌بک برقی عرضه می‌کند.

سه مجموعه لوازم جانبی برای فیات 500e جدید وجود دارد. رینگ‌های برش خورده با الماس، یک بسته خاص با پوشش کروم، یک پوشش کلیدی خاص و یک نقش برجسته بر روی سقف همه به عنوان گزینه‌های در دسترس هستند. همچنین یک جیب کاربردی درون خودرو ارائه می‌دهد که محفظه‌های مخصوصی برای گوشی، کیف آرایش و سایر وسایل شما دارد.

مدل جدید فیات به بازار عرضه شد

بخش Mopar تجهیزاتی برای کسانی که مجموعه لوازم ورزشی می‌خواهند را تحت عنوان Sport Techno را ارائه می‌دهد. این قطعات با رنگ خاکستری مات و شامل رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، آینه دید عقب، لوگو جلو و عقب و روکش کلید است.

با توجه به شیوع بیماری همه گیر کرونا ، آخرین مجموعه لوازم جانبی که تحت عنوان قطعات کاربردی ارائه می‌شود تا ۹۹ درصد از کل باکتری‌ها در کابین خودرو را از بین می‌برد. این لوازم جانبی شامل فیلتر محفظه فشار بالا، دستگاه تصفیه هوا و لامپ UV است.

مدل جدید فیات به بازار عرضه شد