از دو سال پیش کنفرانس توسعه‌دهندگان شرکت هوآوی رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و این شرکت بسیاری از محصولات خود را در حدی توسعه داده که بتوانند وظایفی مهم را در پلتفرم خاص و یکپارچه هوآوی ایفا کنند.

کنار معرفی نسخه دوم سیستم عامل هارمونی یا همان Harmony OS 2.0، هوآوی از شش محصول جذاب سخت‌افزاری نیز در این مراسم رونمایی کرد که در ادامه نگاهی اجمالی به آن‌ها خواهیم انداخت.

شرکت هوآوی که به جز ساخت گوشی‌های هوشمند و صنایع مخابراتی در زمینه‌های متعدد دیگری نیز فعالیت دارد؛ در این مراسم سعی کرد تمام محصولات خود، از جمله لپ‌تاپ‌های سری MateBook، ساعت‌های هوشمند، هندزفری‌های بی‌سیم FreeLace و FreeBuds را ارتقا دهد که نتیجه آن معرفی شش دستگاه شده است.

هوآوی فری بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro)

یکی از جذاب‌ترین محصولات هوآوی در این مراسم هندزفری‌های بی‌سیم واقعی یا همان True Wireless بود که برای اولین بار به قابلیت صدای استریو واقعی مجهز شده‌اند. در واقع هوآوی با رونمایی از FreeBuds Pro اولین محصول خود را که توانایی حذف نویز فعال روی دو کانال استریو دارد را معرفی کرده است. این محصول تا استاندارد صنعتی 40 دسی‌بل توانایی حذف نویز دارد.

01 (1)

اتفاق خوب دیگر این است که کاربران، سه نسخه General، Cosy و Ultimate این هدفون‌ها را برای انتخاب در اختیار دارند که سه سطح حذف نویز و کیفی متناسب با سلیقه فرد را ارائه خواهند کرد. قابلیت جفت شدن به صورت Dual Connection با همه سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌های هوشمند و همچنین تغییر دستگاه جفت شده به صورت آنی از دیگر مزایای این هدفون محسوب می‌شود. انتظار داریم از اکتبر 2020 و با شروع قیمتی از 199 یورو وارد بازار شود.

 

هندزفری هوآوی FreeLace Pro

چند ماه پیش هوآوی اولین هندزفری‌های بی‌سیم متصل خود با نام FreeLace را به صورت رسمی معرفی کرد. در رویداد جدید نسخه پرو آن نیز با پسوندی به همین نام معرفی شده تا بتواند پاسخگوی درخواست‌های کاربران علاقه‌مند باشد. این مدل در حالی که تفاوت ظاهری چندانی با نسخه معمولی ندارد به قابلیت حذف نویز تا 40 دسی‌بل مجهز شده و در این زمینه از الگوریتم‌های پیشرفته حذف نویز استفاده می‌کند.

02

هوآوی در معرفی این هندزفری‌ها اعلام کرده که با استفاده از آنها در هیچ مکانی هیچ مشکلی بابت کیفیت صدا به وجود نخواهد آمد. امکان شارژ با استفاده از درگاه هوشمند HiPair به این هدفون اجازه می‌دهد که با شارژ شدن تا 5 دقیقه با اتصال به گوشی‌های هوآوی، بتواند تا 5 ساعت امکان گوش دادن به موسیقی را فراهم کند. این هدفون همچنین برای مکالمه از سه میکروفون روی بدنه برای حذف نویز استفاده می‌کند تا کیفیت بالای صدای انتقالی را تضمین نماید.

 

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 Pro

هوآوی تا پیش از این دو مدل Watch GT 2 و Watch GT 2e را معرفی کرده بود اما در مراسم اخیر خود از نسخه پرو این ساعت رونمایی کرد که می‌تواند اوج هنر این شرکت در ساخت یک ساعت هوشمند با استفاده از تمام فناوری‌ها و امکانات سلامتی و ورزشی باشد.

03 (2)

این ساعت بدنه‌ای از جنس سرامیک دارد و جلوی آن نیز شیشه‌ای از جنس یاقوت، محافظت از دستگاه را به عهده دارد. قابلیت شناسایی سطح اکسیژن خون، شارژ بی‌سیم برای عملکرد بسیار جذاب تا 2 هفته کامل بدون نیاز به شارژ مجدد و مهم‌تر از آنها شناسایی خودکار بیش از 100 نوع تمرین و حرکت ورزشی نیز از جمله قابلیت‌های این ساعت است که در کلاس پرچمدار عرضه خواهد شد.

 

ساعت مخصوص سلامتی Huawei Watch FIT

محصولی جدید به نام Watch FIT را می‌توانیم به نوعی تلاقی بین دنیای مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند بدانیم که مجموعه‌ای از امکانات کارآمد برای ورزشکاران را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

این ساعت هوشمند که تنها 34 گرم وزن دارد با استفاده از قابلیت TrueSeen 4.0 می‌تواند به صورت کامل و در 24 ساعت شبانه‌روز، عملکرد ضربان قلب کاربر را کنترل کند.

استفاده از قابلیت شارژ سریع باعث می‌شود بتوان با یک ساعت شارژ، تا 10 روز ساعت خود را بدون نیاز به اتصال به شارژر، در دسترس داشت. این ساعت 96 تمرین مختلف و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را با گالری غنی از واچ فیس‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

لپ‌تاپ MateBook X

محصولات جدید هوآوی در گروه لپ‌تاپ‌ها نیز دسته دیگری از ابزارهایی بودند که این شرکت آنها را عرضه کرد. میت‌بوک جدید که با پسوند X عرضه می‌شود حالا از قابلیت Huawei Share نیز به صورت کارخانه‌ای بهره می‌برد و تنها 13.6 میلی‌متر ضخامت را همراه با وزن 1.0 کیلوگرمی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این لپ‌تاپ به حدی جمع و جور است که تنها ابعاد یک کاغذ A4 را در کیف اشغال می‌کند و می‌تواند بهترین محصول برای کاربرانی باشد که به طور دائم در حرکت و مسافرت هستند.

05 (1)

استفاده از پردازنده‌های نسل 10 اینتل، عرضه در چهار رنگ مختلف همراه با نمایشگری 3K، طراحی بسیار زیبای بدون لبه موسوم به Infinite FullView Display و بهره‌گیری از تراشه‌های ارتباطی باعث شده این لپ‌تاپ اولین نوت‌بوک Wi-Fi 6 دنیا باشد.

 

هوآوی MateBook 14

آخرین محصولی که به معرفی آن خواهیم پرداخت هوآوی میت بوک 14 است که لپ‌تاپی ارزان‌قیمت‌تر ولی با بسیاری از ویژگی‌های رده بالاست. این لپ‌تاپ که بدنه‌ای نازک و از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد از نمایشگری بسیار با کیفیت با رزولوشن 2K بهره برده و برای بخش پردازشی از پردازنده‌های جدید و پرقدرت Ryzen 4000H استفاده می‌کند.

04

هوآوی در بدنه این لپ‌تاپ سیستم خنک‌سازی دوگانه با استفاده از دو فن را قرار داده ولی در عین حال مدیریت عالی حذف نویز باعث شده که کاربر هنگام کار با آن صدای مزاحمی را حس نکند.

برای کاربرانی که علاقه زیادی به انجام امور چندوظیفگی دارند نیز مدل با 16 گیگابایت حافظه این لپ‌تاپ عرضه شده و می‌تواند آن را به گزینه‌ای مناسب برای تمام گروه‌ها تبدیل کند و به تمام نیازهای کاربر بدون مشکل پاسخ خواهد داد.