با توجه به ارزش بالای گوشی‌های هوشمند در بازار، اهمیت خدمات پس از فروش نسبت به گذشته برای کاربران دو چندان شده است. به همین علت هوآوی تلاش می‌کند به طور پیوسته با ارتقای سطح خدمات محصولات خود، اعتماد کاربران را بیش از گذشته به محصولات خود جلب کند.

کمپین «یک عمر با هوآوی» با این رویکرد طراحی شده است که سطح متفاوتی از خدمات به کاربران ایرانی ارائه کند. در این کمپین کسانی که در تاریخ ششم تیرماه به فروشگاه‌های برگزیده مراجعه و محصولات هوآوی را خریداری کنند، در قرعه‌کشی جوایز هیجان انگیز شرکت خواهند کرد. علاوه بر این هدایا، جوایزی ویژه نظیر تمدید 6 ماهه گارانتی دستگاه نیز در نظر گرفته‌ شده ‌است.

همچنین کسانی که در حال حاضر کاربر گوشی‌های هوآوی هستند، می توانند در تاریخ 6 تیر ماه به این فروشگاه‌ها مراجعه و خدمات نرم افزاری رایگان دریافت کنند. این خدمات به کسانی که گارانتی دستگاه‌شان به پایان رسیده نیز ارائه می‌شود.

خدمات نرم‌افزاری که این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند، به شرح زیر است:

  • به روز رسانی سیستم عامل گوشی به جدیدترین نسخه منتشر شده
  • برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری
  • کالیبراسیون صفحه نمایش و سنسورها
  • بهینه‌سازی تنظیمات گوشی
  • تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات دستگاه

هوآوی مسابقه‌ای هم در صفحه اینستاگرام خود به نشانی @huaweimobilefarsi درتاریخ چهارم تیرماه برگزار و به 9 برنده جوایز ارزش‌مندی اهدا خواهد کرد.

این رویداد به طور ماهانه در مراکز رسمی ارائه خدمات پس از فروش محصولات هوآوی برگزار می‌شود. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42000 تماس حاصل فرمایید.