به گزارش پارس نیوز، 

در این سری جدید قطعاً دو مدل Huawei P30 و Huawei P30 Pro وجود خواهند داشت و در این مدل‌ها از صفحه نمایش‌های FullView با حاشیه بسیار کم استفاده شده‌است، به علاوه هوآوی در این گوشی‌های جدید به از آخرین نسخه آندروید یعنی نسخه 9 یا پای بهره‌گیری می‌کند.

در ارتباط با دوربین‌های این گوشی‌ها تنها به این نکته در حال حاضر می‌توان اکتفا کرد که  تعداد 3 لنز یا بیشتر دارند . بعید است که باتری‌های به کار گرفته شده روی این پرچم‌داران هم از اسلاف خود کم ظرفیت‌تر باشند.

هوآوی در گوشی‌های سری Huawei mate 20 به خصوص گوشی Huawei mate 20 Pro تکنولوژی‌هایی را معرفی کرده که تاکنون در هیچ گوشی پرچم‌داری دیده نشده بود. از جمله آنها می‌توان به امکان شارژ بی‌سیم گوشی به گوشی، دوربین‌های چند لنزه لایکا و سیستم شناسایی اثر انگشت زیر مانیتور اشاره کرد.  هوآوی Mate 20 را تنها یک پیش غذا می‌داند و سری P30 را به عنوان وعده غذای اصلی معرفی می‌کند. شاید به همین خاطر است که کاربران در ارتباط با آنچه همراه با سری Huawei P30 معرفی می‌شود، هیجان زده هستند.

لازم به ذکر است که گوشی‌های پرچم‌دار رقبا که در روزهای معرفی خواهند شد، شاید از تکنولوژی‌هایی پرده بردارند که هوآوی مدتی پیش آنها را معرفی کرده! از این حیث شاید بتوان فاصله رقبا با هوآوی را فاصله قابل توجهی دانست.