به گزارش پارس نیوز، 

هواوی با سبد محصولات مختلف خود هر روز نقش بیشتری در زندگی کاربران در سراسر دنیا پیدا می کند. این شرکت همه تلاش خود را به کار بسته است تا با از بین بردن محدودیت های مختلف به کاربران کمک کند زندگی راحت تری داشته باشند. این شرکت با غول های دیگر حوزه فناوری اطلاعات که در بخش نرم افزار فعال هستند همکاری های نزدیکی دارد تا تجهیزات مختلف ساخت خود، به خصوص گوشی های هوشمند را به آخرین دستاوردهای نرم افزاری سازگار کند.

در واقع هوآوی همواره درصدد تبدیل پیشرفت های نرم افزاری سایر شرکت ها به فرصتی برای کاربران خود در گوشی های خود است. به همین دلیل هم هوآوی بر خلاف رقبای خود با نصب نرم افزارهای مختلف روی گوشی های خود مخالفتی نداشته و برعکس آنها را تشویق به بهره گیری از آخرین نرم افزارهای عرضه شده مورد نیاز آنها می نماید.

از عمده فعالیت های هوآوی در توسعه روابط با شرکای تجاری در حوزه نرم افزار میتوان به امضای قرارداد با 6 کمپانی تهیه و تولید نرم افزارهای تجاری و کاربردی با هدف ساخت یک اکوسیستم یکپارچه دیجیتال اشاره کرد. از جمله این شرکت ها می توان به مواردی چون everis، Afiniti، Eastcom و Talkweb اشاره کرد.

اندرو گاری، یکی از مدیران ارشد مارکتینگ هوآوی در مصاحبه ای درباره فعالیت های مشارکتی هوآوی با دیگر شرکت ها در راستای توسعه تحقیقات و زیرساخت های نرم افزاری گفت: "بسیاری از برند های دنیا هزینه های هنگفتی را صرف تبلیغات محصولات خود می کنند. می توان گفت هزینه تمام این تبلیغات را در واقع مشتریان این برندها متحمل می شوند. هوآوی بر این باور است که سرمایه ای که قرار است صرف تبلیغات بیهوده شود را می توان در راه سرمایه گذاری در بخش توسعه و تحقیقات و همکاری با شرکای ارزشمند تجاری در حوزه نرم افزار به کار گرفت."

وی همچنین اظهار داشت:" این روش علاوه برکمک به جامعه بشریت برای داشتن زندگی بهتر، به خودی خود تبلیغات به شمار می آید. سیاست شرکت هوآوی این است که هزینه و انرژی خود را در راه توسعه تحقیقات برای پیشرفت تکنولوژی به کار گیرد چراکه این روش به مراتب مفیدتر از تبلیغات پرهزینه برند های دیگر است."

شرکت هوآوی همچنین در وبسایت رسمی خود فراخوان دعوت به همکاری و مشارکت با شرکت های دیگر را نیز منتشر کرده است. این شرکت در زمینه های مختلف تکنولوژیک شامل هوش مصنوعی و غیره با شرکت های مختلف همکاری می کند.

امروزه اخباری ناخوشایند در زمینه عدم همکاری بعضی از برندها در حوزه تولید گوشی های هوشمند با اپلیکیشن های بومی کشور های مختلف را می شنویم. این برند ها با اقداماتی از این قبیل سبب ناامیدی طرفداران نسبت به خود می شوند چرا که در دنیای امروز گوشی های هوشمند ما نقشی بسیار فراتر از یک تلفن همراه ساده را ایفا می کنند و از این حیث از شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند انتظار می رود که به جای ایجاد محدودیت، سعی در رفع آنها برای کاربران داشته باشند.

در پایان لازم به ذکر است که هوآوی در تمام نقاط دنیا سعی در همکاری با شرکای مختلف نرم افزاری دارد تا هر روز بیش از دیروز کاربردهای مختلفی برای گوشی های خود در زندگی روزمره کاربران ایجاد و آنها را در راستای زندگی بهتر کمک کند.