به گزارش پارس نیوز، 

کاربرانی که برای اولین بار گوشی Huawei mate 20 Pro کار می‌کنند به احتمال زیاد از پیدا نکردن سنسور اثر انگشت این گوشی در پشت بدنه و یا پایین صفحه نمایشگر تعجب می‌کنند و ممکن است فکر کنند این گوشی به سنسور اثر انگشت مجهز نیست! اما کافی است این گوشی را با دقت بیشتری بررسی کنند.

12

 

Huawei Mate 20 Pro  نوآوری‌های متنوعی را در خود جای داده که یکی از اصلی ترین آنها،  سنسور اثر انگشتی است که زیر صفحه نمایش این گوشی است، این نشان تلاش هوآوی برای عرضه گوشی‌های خود با جدید‌ترین تکنولوژی‌ برای کاربران خود است.

سنسور اثر انگشت گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro درست در قسمت میانی و زیرصفحه نمایش قرار داده شده است. برای کار با آن می‌توانید انگشت خود را بر روی این سنسور قرار دهید تا این گوشی پروسه شناسایی اثر انگشت شما و در نهایت بازگشایی قفل صفحه نمایش را در کسری از ثانیه انجام بدهد.

11

سنسور اثر انگشت این گوشی به شکلی طراحی شده که تنها در مواقع مورد نیاز ظاهر شود و عمل تشخیص اثر انگشت را با سرعت و دقت بالا به انجام برساند.

لازم به ذکر است شرکت هوآوی اولین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در به کارگیری تکنولوژی سنسور اثر انگشت در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید به شمار می‌آید. هوآوی همچنین توانسته است با رونمایی از سنسور اثر انگشت به کار گرفته شده در زیر صفحه نمایش Huawei Mate 20 Pro، رکوردهای بی نظیری را از حیث سرعت در بازگشایی قفل صفحه نمایش ثبت کند.

10

کاربران گوشی همراه به استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند عادت کردند، هوآوی به همین دلیل در جدیدترین پرچم‌دار خود این تکنولوژی را بهبود داده تا از این طریق تجربه بهتری در استفاده از گوشی‌های هوآوی برای کاربرانش فراهم کند.

کاربران پرچم‌دار جدید هوآوی هم‌چنین قادر هستند تنظیمات مربوط به این سنسور را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. کافی است به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه و گزینه Fingerprint ID را انتخاب کنند. با این روش نه تنها می‌توان از سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه تلفن همراه استفاده کرد، بلکه با راه‌اندازی قابلیت Access Safe امنیت قفل صفحه نمایش گوشی را تا حد زیادی تامین می‌شود. از سوی دیگر می‌توان تنظیمات این سنسور را طوری انجام داد که برای استفاده از آن حتی لزوماً نیاز به روشن کردن مانیتور گوشی نباشد و تنها با لمس حدودی محل سنسور، گوشی اثر انگشت را شناسایی و باز کند.