به گزارش پارس نیوز، 

رونمایی از ویدئو تولید بازی God of War

دیدن اتفاقات پشت پرده در زمان ساخت یک بازی از مواردی است که خیلی کم در دنیای تکنولوژی و بازی رخ می دهد اما اینکه یک شرکت تولیدکننده بازی تصمیم بگیرد ویدئویی جالب از باگ های بازی خود را منتشر کند خیلی عجیب است. باید از شرکت سونی سانتا مونیکا که تولیدکننده بازی God of War برای انتشار ویدئویی در مورد باگ های این بازی تشکر کرد.

اظهارات شرکت سونی در مورد روند بازی God of War

در ادامه این ویدئو که از سوی شرکت سونی منتشر گردیده ، نوشته شده است : « ساخت یک بازی ویدئویی واقعا سخت و دشوار است. ساخت یک بازی مناسب که بتواند هم از لحاظ گرافیکی و هم از لحاظ سخت افزاری در یک فضای مناسب باشد نیازمند سختی ها و دشواری های بسیاری است. اگر شما بخواهید یک بازی با کیفیت و بی نظیر مانند God of War را منتشر کنید قطعا سخت و دشوار است. این کار بزرگ چالش های زیادی را در پیش داشت که با از بین رفتن این چالش ها ، این بازی دوست داشتنی شکل گرفته است.»

باگ های موجود در بازی

اگر شما این بازی را انجام داده باشید بعضی از باگ ها را قطعا دیده اید. این باگ ها شامل : کاراکترهای شناور ، برهم ریختگی چهره ها ، جملات و دیالوگ ها تکراری. در این باگ ها موارد دیگری مانند حرکت های تکراری کراتوس ، صورت آتریوس نیز بوده اند که باعث بهتر و جذاب تر شدن این ویدئو شده است. به طور کلی بهتر است که همه توسعه دهنده ها اطلاعات پشت پرده ساخت بازی خود را منتشر کنند و از سختی ها و دشواری های ساخت یک بازی با کیفیت پرده برداری کنند. این موضوع می تواند دید کاربران به بازی را به طور کامل عوض کند و پی ببرد که ساخت یک بازی عالی چقدر دشوار است.

در مورد قیمت بازی God of War می توانیم بگوییم که این بازی در بازار جهانی با قیمت 62 یورو و در بازار ایران هم با قیمت 380 هزار تومان به فروش می رسد.