به گزارش پارس نیوز، 

این خودرو دارای دو مدل xDrive 30d و xDrive M50d با قیمت های 112900 و 149900 دلار عرضه خواهد شد.

نیروی مدل 30d این خودرو از موتور 3.0 لیتری توربو دیزل با قدرت 195 کیلووات و گشتاور 620 نیوتون متر تامین می شود که شتاب صفر تا صد 6.5 ثانیه را ممکن می سازد. این موتور به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و ساختار چهار چرخ فعال متصل است.

تجهیزات استاندارد در این خودرو شامل ورودی بدون سویچ، دوربین دید پشت با نمای سه بعدی، کروز کنترل با عملکرد توقف و حرکت، هشدار ترافیک پشت، کمک ثبات در مسیر و کمک هدایت در بزرگراه است.

تکنولوژی هایی همچون اپل کارپلی و اطلاعات ترافیکی در زمان حقیقی به همراه کنترل دمای دو محیطه، سیستم صوتی 10 بلندگو، رادیوی دیجیتال DAB+، آینه های تاشوی برقی و آینه های داخلی باتنظیم خودکار در این خودرو ارائه می شوند.

این خودرو از رینگ های آلیاژی 20 اینچی و بسته ارتقایی بدنه xLine آفرود بهره می برد که بدون هیچ هزینه مازادی ارائه می شود. هم چنین بسته ارتقایی جدید xOffroad نیز برای این خودرو ارائه می شود که مناسب دوست داران آفرود است و سیستم تعلیق هوا، محافظ مازاد زیرین بدنه، قفل دیفرانسیل عقب کنترل الکترونیکی و دکمه منحصر به فرد تغییر حالت های رانندگی متفاوت آفرود را شامل می شود.

تریم M اسپرت که به گفته بی ام و، در آخرین X5 حدود 80 درصد از فروش را به خود اختصاص داده بود، با هزینه 4 هزار دلار برای این خودرو عرضه شده و دارای ترمزهای بزرگ تر، رینگ های منحصر به فرد، سیستم تعلیق قابل تنظیم، بسته ارتقایی بدنه اسپرت تر و لوازم جانبی M اسپرت پشت رینگ ها است.

گزینه های رینگ های آلیاژی 19 و 20 اینچی و 21 اینچی با هزینه مازاد نیز برای این خودرو موجود هستند.

مدل M50d این خودرو دارای رینگ های 22 اینچی و ویژگی های ممتازی همچون کنترل دمای چهار محیطه، پانل تجهیزات چرمی بی ام و Individual، جالیوانی های جلو، پشتیبانی کمر قابل تغییر، صندلی های جلوی گرم شونده، سیستم صوتی 16 بلندگو، چراغ های جلوی لیزری و بسته ارتقایی M اسپرت است.

نیروی این مدل از موتور 3.0 لیتری چهار قلوی توربوی شش خطی دیزلی با قدرت 294 کیلووات و گشتاور 760 نیوتون متر تامین می شود که شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه را فراهم می سازد.