به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از وب سایت help.instagram، با اینکه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تصویر-محور در جهان محسوب می‌شود، اما بسیاری از کاربران در آن به دلایل مختلفی با مشکل مواجه می‌شوند که ترجیح می‌دهند برای مدت زمان کوتاهی حساب کاربری خود را در آن غیرفعال یا دی اکتیو کرده و از شر برخی مزاحمت‌ها و اعلان‌های آن خلاص شوند.

این گزارش به این دسته از کاربران آموزش می‌دهد که چگونه اکانت و حساب کاربری اینستاگرامی خود را به‌طور موقت غیرفعال سازند. کاربران به‌منظور غیرفعال‌سازی اکانت خود از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قادر نخواهند بود این کار را انجام دهند بلکه آن‌ها در ابتدا از طریق یک مرورگر اینترنتی باید وارد سایت instagram.com شوند.

سپس در قسمت بالا سمت راست صفحه قابل مشاهده، برروی شکلک آدمکی رفته و برروی ویرایش پروفایل ( Edit Profile ) کلیک کنید.در اینجا و در قسمت پایین صفحه، گزینه غیرفعال‌سازی موقتی حساب کاربری ( Temporarily disable my account ) مشاهده می‌شود که درصورت اطمینان از این کار، باید برروی آن کلیک کرده و یا ضربه بزنید.

سپس برای این کار، اینستاگرام از شما علت غیرفعال‌سازی یا دی اکتیو کردن اکانت‌تان را می‌پرسد تا درصورت لزوم، به شما کمک کند مشکلتان را برطرف سازید. در این مرحله، باید دوباره گذرواژه خود را وارد کرده و برروی گزینه غیرفعال‌سازی ( disable your account ) که برروی صفحه ظاهر می‌شود، کلیک کنید.

کاربران هر زمانی که تمایل داشته باشند، قادر خواهند بود با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه حساب کاربری خود، باری دیگر وضعیت را از حالت دی اکتیو درآورده و پروفایل خود را فعال‌سازی کنند.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را موقتا حذف کنیم؟