به گزارش پارس نیوز، 

 این سبک بازی معمولا با گرافیک بسیار مناسبی همراه است و برای کاربران با گوشی های موبایل صفحه نمایش بزرگ بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد. در این مقاله سعی داریم به بررسی دو بازی بسیار زیبای ماشین سواری بپردازیم:

بازی Top Speed: Drag & Fast Racing

دانلود بازی ماشین سواری آفلاین بسیار هیجان انگیز است. بازی Top Speed: Drag & Fast Racing نمونه بسیار خوبی از این سبک محسوب می شود. این بازی بسیار زیبا توسط استودیوی T-Bull توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی بسیار زیبا داستان هیجان انگیزی را با خود دارد. با دانلود بازی ماشین سواری Top Speed: Drag & Fast Racing  می توانید رانندگی با بیش از هفتاد ماشین و مسابقات مافیایی را تجربه کنید. در این بازی بسیار زیبا امکان سفارشی سازی ماشین ها در بازی فراهم شده است به گونه ای که می توانید خودروی خود را شخصی سازی کنید. این بازی مهیج امکان تیونینگ ماشین ها برای نمایش دادن خلاقیت خودتان را برای شما فراهم می آورد و اجازه مسابقه با پلیس، ماشین های دیگر و یا ناو هواپیمابر را دارید. در این بازی زیبا گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و طراحی سه بعدی بی نظیر برای افزایش هیجان کاربران به وجود آمده که استقبال بی نظیری را ایجاد کرده است.

لینک دانلود بازی ماشین سواری  Top Speed: Drag & Fast Racing  برای سیستم عامل اندروید

 

بازی DriveAhead

بازی DriveAhead یکی از محبوب ترین بازی های ماشین سواری محسوب می شود. این بازی بسیار جذاب توسط Dodreams Ltd توسعه پیدا کرده و برای سیستم عامل اندروید  منتشر شده است. این بازی بیش از 70 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. در این بازی مهیج باید به مبارزه با ماشین های سنگین رفت و وسیله نقلیه خود را از بین صدها وسیله نقلیه از جمله ماشین های غول پیکر و بشقاب پرنده انتخاب کرد، قدم در میدان نبرد ماشین ها بگذارید، به ماشین حریف بکوبید.

بازی یاد شده شامل سه حالت مختلف است که در حالت دو نفره می توانید در یک گوشی یا تبلت یا از طریق یک شبکه وای فای مشترک به صورت دو نفره با دوستان تان رقابت کنید ؛ در حالت اردوگاه فوق ستاره ها که شامل یک سری ماموریت است باید دایناسورها، موجودات فضایی و روبات ها را از بین ببرید و سپس در حالت پادشاه تپه به جنگ ماشین های دیگری خواهید رفت و باید با نابودی آن ها برتری خود را به آنها ثابت کنید. شما هم میتوانید به صورت اتفاقی با حریفی دیگر روبرو شوید و هم شرایط نبرد را تعیین کنید.

لینک دانلود بازی ماشین سواری  DriveAhead برای سیستم عامل اندروید