آیا بازی های اندروید را می شناسید ؟ آیا می دانید برای دانلود بازی اندروید چگونه باید اقدام کرد ؟ اصلا تا چه اندازه بهترین بازی های اندروید را می شناسید ؟ همانطور که از کودکان و نوجوانان شنیده اید بازی های رایانه ای به گوشی های هوشمند منتقل شده است و بسیاری از بازی های اندروید در گوشی ها قابلیت دانلود دارند و با تنها چند کلیک ساده می توانید از لذت بازی در گوشی بهره مند شوید . برای دانلود بازی اندروید می توانید روی نام آن کلیک کنید و از آن استفاده لازم را ببرید و به بقیه دوستان پیشنهاد کنید که از این بازی ها استفاده کنند.

پیام رسان سروش : یکی دیگر از برنامه های شبکه اجتماعی برنامه پیام رسان سروش می باشد  در واقع سازنده اصلی این برنامه متخصصان دانشگاه شریف می باشند که توانسته اند یک برنامه ملی را برای هم وطنان ایرانی به اشتراک بگذارند برای دانلود سروش می توانید روی نام آن کلیک کنید و در ادامه عملکرد این برنامه مفید را برای شما عنوان می کنیم .

t2

قابلیت های پیام رسان سروش:

  • بالابودن سرعت در انتقال پیام بین شبکه ای
  • با این برنامه می توانید فرمت های مختلفی از فایل ها را برای مخاطبین خود ارسال کنید .
  • این برنامه همانند تلگرام و بقیه شبکه های اجتماعی قابلیت تماس صوتی را دارد
  • با پیام رسان سروش شما می توانید استیکرهای شخصی ایجاد کنید و حتی این استیکرها را برای فروش به نمایش بگذارید
  • ایجاد کانال و گروهای شخصی و عمومی
  • با توجه به امکانات فوق پیشرفته سروش می توانید یک فروشگاه مجازی را ایجاد کنید و از آن کسب درامد کنید .

پیام رسان گپ: شاید این عنوان بارها به گوش شما خورده باشد ولی از نرم افزار و کاربرد آن شناخت کافی نداشته باشید . اگر بخواهیم در ارتباط با این پیام رسان صحبت کنیم بهتر است بگوییم برنامه ای است ایرانی که قابلیت پیام رسانی را در موبایل های هوشمند دارد و  یکی از سه اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب مردم است که تابه‌حال بیش از 2 میلیون و 400 هزار کاربر وارد آن شده‌اند و طبق آمارهای غیر رسمی دومین اپلیکیشنی است که کاربرانش فعالیت بسیار زیادی دارند و تولید محتوای آن به صورت روزانه در حال افزایش است. و شما دوست عزیز می توانید با کلیک کردن بر روی دانلود گپ از این اپلیکیشن بهره لازم را ببرید در ادامه به معرفی عملکرد این پیام رسان و بررسی نقاط قوت و ضعف آن می پردازیم  

t1

عملکرد پیام رسان گپ:

  • در پیام رسان گپ،می توانید به تعداد دلخواه با چندین هزار نفر چت داشته باشید  

·داشتن محیط کاربری دلپذیر از لحاظ گرافیکی باعث می شود که قابلیت این پیام رسان را افزایش دهد و کاربران بصورت حرفه ای تعامل برقرار می کنند

  • استفاده از استیکرهای جذاب و مخاطب پسند
  • امنیت در پیام رسان گپ در اولویت قرار دارد و بهتر است بدانید از پروتکل ssl  استفاده کرده است تا رضایت کاربران را جلب کند و اطمینان لازم را داشته باشند .

فیلگرام : یک نسخه غیر رسمی از تلگرام می باشد که کاملا رایگان و قابل نصب در گوشی های هوشمند می باشد و امکاناتی نظیر قالب بندی و رنگ بندی را شامل می شود و امکان نشان دادن کاربرانی که آن لاین هستند اگر شما کاربران بدنبال یک برنامه ای هستید که قطع شدن آن کم باشد و با سرعت خوبی بتوانید پیام رسانی کنید به شما پیشنهاد می کنیم بر روی دانلود فیلگرام کلیک کنید .

عملکردهای فیلگرام:

یکی از قابلیت های مهم فیلگرام قابلیت مخفی شدن می باشد شاید بپرسید مخفی شدن یعنی چه ؟ مخفی شدن در واقع به این منظور است که بدون اینکه پیامی را که برای شما ارسال شده است را می توانید بخوانید بدون اینکه کنار پیام تیک بخورد و این قابلیت را به اسم مخفی شدن می شناسند و همانطور که قبلا عنوان کردیم کلیه پیام رسان های اجتماعی قابلیت ارسال پیام های صوتی و عکس ، فیلم و فایل را دارا هستند و این برنامه نیز از این قابلیتها بهرمند است پس با ارائه مطالب بالا شما می توانید یکی از این شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید و از آن بهره لازم را ببرید

فیلگرام نیز مانند پیام رسان های سروش ، گپ ، موبوگرام بین مردم از محبوبیت بالا برخوردار است و با نصب کردن این اپلیکیشن از محیط دلچسب آن لذت ببرید .

وایر مسنجر : شاید با آشنا شدن این شبکه های اجتماعی شما دچار سردرگمی شوید که کدام گزینه مناسب تر است ؟ یا کدام می تواند قابلیت بهتر و امن تری را برای شما داشته باشد ما در ادامه شما را با یک اپلیکیشن مجای دیگر آشنا می کنیم اگر امنیت برای شما در اولویت بالایی قرار دارد روی دانلود وایر مسنجر کلیک کنید .

همانطور که میدانید تلگرام در ابتدا بالاترین و امن ترین شبکه اجتماعی بود ولی با فیلترکردن این برنامه شاید کاربران دیگر سخت می توانند با دوستان خود از لحاظ امنیتی با یکدیگر ارتباط داشته باشند ولی بهتر است با این اپلیکیشن آشنا شوید تا شما از سر درگمی بیرون بیایید .

وایر مسنجر درواقع یک پیام رسان سوئیسی و امن می باشد که می تواند جای تلگرام را برای شما پر کند .

علاوه بر امنیت وایر مسنجر می توان بر مزیت های دیگر آن اشاره کرد :

  • قابلیت شخصی سازی با ایجاد تم های رنگی
  • ارسال پیام متنی و بعد از ارسال امکان ویرایش کردن پیام نیز وجود دارد
  • ارسال پیام صوتی گیف و نقاشی های ایجاد شده  از کاربر
  • قابلیت ضبط کردن صدا بدون اینکه انگشت خود را روی دکمه ضبط نگه دارید .و صدای ضبط شده را می توانید به همراه افکت برای مخاطب خود  ارسال کنید
  • ارسال موقعیت جغرافیایی برای مخاطبین خود
  • فیلم های یوتیوپ را می توانید برای کاربران خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از این ویدئو ها بهره ببرند
  • با استفاده از وایر می توانید یک کنفرانس چند نفره بگذارید و از کیفیت ویدئویی بالایی استفاده کنید .
  • این پیام رسان وایر می تواند در نسخه های ios اندروید مک و ویندوز فعالیت کند .

کلام آخر :

با تکنولوژی آشتی کنید و با بالابردن علم و آگاهی خود مسیر ارتباطات خود را کوتاهتر و آسان تر کنید و با انتخاب درست شبکه های اجتماعی ذکر شده می توانید بهترین استفاده لازم را ببرید .