به گزارش پارس نیوز، 

کمپانی سونی مانند رویه هر ماه خود برترین بازی های ماه خود را معرفی کرد. طبق این خبر بازی مشهور Grand Theft Auto 5 در اروپا و عنوان بسیار زیبای Madden NFL 19 محبوب ترین بازی در آمریکای شمالی محسوب می شود. البته در میان برترین بازی های پلی استیشن چهار ماه آگوست در کشور های اروپایی و آمریکای شمالی عناوین مشترکی نیز وجود دارد و بازی های پرطرفدار  Rainbow Six Siege, Horizon Zero Dawn, God of War, Minecraft و Rocket League در هر دو منطقه جزو ۱۰ بازی پرفروش بودند.

کمپانی سونی پرفروش ترین عنوان بازی های واقعیت مجازی را مشخص کرد و بازی Robinson: The Journey در کشور های اروپایی رتبه اول را به دست آورد. بازی Firewall Zero Hour نیز پیشرفت خوبی در کشور های آمریکای شمالی داشته و رتبه اول این منطقه را به خود اختصاص داده است و به نظر می رسد در اروپا نیز جایگاه خوبی را به دست آورد.

پلی استیشن چهار و بازی های پرطرفدارش بسته های الحاقی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند و این بسته ها گاهی به اندازه یک بازی پرطرفدار فوق العاده جذاب هستند.

عناوین The Fortnite Battle Royale Ace Pack و Wingman Starter Pack به ترتیب رتبه نخست و دوم پر دانلودترین بسته‌ الحاقی در اروپا را از آن خود کردند و Fortnite Battle Royale دوباره پردانلود‌ترین عنوان free-to-play در آمریکای شمای بود. H1Z1: Battle Royale پس از آن در جایگاه دوم قرار گرفت.

برای آشنایی بیشتر با برترین بازی های پلی استیشن چهار ماه آگوست از دید کاربران دو لیست زیر را با یکدیگر مشاهده می کنیم. البته این لیست مربوط به ماه گذشته میلادی است و سونی هر ماه این لیست را به روز رسانی می کند.

لیست پرفروش‌ترین‌ بازی‌های پلی‌استیشن چهار در اروپا:

  1. Grand Theft Auto 5
  2. Gang Beasts
  3. Rainbow Six Siege
  4. Horizon Zero Dawn
  5. God of War
  6. No Man’s Sky
  7. EA SPORTS UFC 3
  8. Pro Evolution Soccer 2019
  9. Rocket League
  10. Minecraft

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن چهار در آمریکای شمالی:

  1. Madden NFL 19
  2. Horizon Zero Dawn: Complete Edition
  3. Grand Theft Auto 5
  4. Rainbow Six Siege
  5. God of War
  6. Battlefield 1
  7. Minecraft
  8. The Walking Dead: The Final Season
  9. Battlefield 4
  10. Rocket League