به گزارش پارس نیوز، 

شایعه شده بود که اپل به زودی دو گوشی جدید خود را که دارای صفحه نمایش OLED بوده و به نوعی جانشین iPhone X هستند، منتشر می کند. این دو گوشی در دو مدل یکی با صفحه نمایش 5.8 اینچی به نام iPhone XS و دیگری با صفحه نمایش 6.5 اینچی که قرار است نام آن iPhone XS Max باشد.

این نام گذاری جدید از سوی شرکت اپل در نوع خود جدید و جالب توجه است زیرا از سال 2014 این شرکت نام هایی مانند iPhone 6 و iPhone 6 Plus را انتخاب می کرد و ما هم منتظر بودیم که دوباره بعد از معرفی iPhone XS شاهد نامی مانند iPhone XS Plus باشیم. نکته جالب توجه این است که اپل تصمیم گرفته است که راهی جدید را ادامه دهد که در نوع خود درخور ستایش است.

پردازشگر قدرتمندتر در گوشی های جدید

علاوه بر اینکه این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ تر نسبت به مدل های دیگر است، همچنین دارای باتری بزرگ تری نیز خواهد بود. گزارش شده که سیستم سخت افزاری این دو گوشی از مدل iPhone X قوی تر خواهد بود. پردازنده جدید این گوشی ها A12  نام دارد و رم این گوشی ها نیز چهار گیگابایت است.

هر اسم دیگری که برای این گوشی ها انتخاب شود، قطعا در مراسم رسمی اپل در تاریخ 12 سپتامبر مشخص خواهد شد و علاقه مندان به این برند می توانند نام گوشی جدید خود را متوجه شوند.

چند وقت پیش هم عکس هایی به صورت رسمی از این گوشی منتشر شد که توانست نگاه خیلی از کاربران و علاقه مندان را به خود جلب کند.

در سال های گذشته ما عادت کرده بودیم که بر اساس شایعات ظاهر این گوشی ها را حدس بزنیم ولی دیگر خود شرکت اپل تصمیم گرفته است که کار خبرنگاران و دنبال کننده های خود را راحت تر کند.

لازم به ذکر است که مراسم رونمایی از این گوشی ها هم در سالن سینما استیو جابز در کوپرینو خواهد بود.

شکی نیست که همه علاقه مندان به گوشی و برند اپل منتظر فرارسیدن روز 12 سپتامبر و رونمایی از این گوشی های جدید هستند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به اسم جدید گوشی های اپل با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.