به گزارش پارس نیوز، 

_برای انتخاب رمز گوشی سراغ عبارت های بسیار ساده و یا بسیار سخت نروید

_اگر از چند روش تامین امنیت گوشی استفاده می کنید بهتر است مراقب تداخل این موارد باشید

_ از رمز هایی استفاده کنید که حتی دوستانتان هم نتوانند حدس بزنند اما برای خودتان تداعی گر خاطراتتان باشد

 

اکانت گوگل برای بازیابی رمز مهم است

اندروید بازها رمز گوشی خود را به سرعت بهتری پیدا می کنند. این یک مزیت جدی برای اندرویدی ها است. اگر اکانت گوگل دارید آماده باشید که از طریق اکانت گوگل رمز خود را پیدا کنید.

در صورت فراموش کردن رمز از اکانت گوگل یا جیمیل خود استفاده کنید. پس از وارد کردن آدرس جیمیل خود به راحتی یک ایمیل از طرف گوگل در رابطه با باز کردن قفل گوشی که معمولا حاوی یک کد است ارسال می شود

در مرحله بعدی با ورود به جیمیل خود و وارد کردن این روی گوشی به راحتی می توانید قفل را بشکنید و یک رمز جدید برای گوشی خود انتخاب کنید.

 

استفاده همزمان از دو کلید معجزه آسا برای بازیابی رمز عبور

شاید تا به حال برای روشن کردن گوشی خود از روش همزمان نگه داشتن کلید روشن و خاموش کردن و کم و زیاد کردن همزمان استفاده کرده باشید. این روشی است که بعدها می تواند کاربردهایی متعدد داشته باشد.

_شما می توانید رمز عبور خود را با استفاده از همین سیستم بازیابی کنید

_همزمان زدن دو کلید مذکور می تواند منجر به روشن شدن گوشی شود اما باید صبر کنید

_ شما باید  تا زمانی که” بوت لودر” گوشی کاملا بالا نیامده است دست خود را از روی این دو کلید بر ندارید که این مدت زمان گاهی تا 30ثانیه  طول می کشد

 

رمز گوشی خود را با ری استارت پیدا کنید

 

می توانید در مرحله بعدی پس از استفاده از روش دو کمه ای و پس از پایان عملیات در همان صفحه با کلید ولوم در همان صفحه و یا در منوی صفحات قبل به دنبال گزینه reboot  و reboot system now بگردید و گوشی خود را با زدن کلید پاور ریستارت کنید.

پس از آن اجازه دهید گوشی ریستارت شود.  کار به اتمام رسیده است حال مجدد می توانید رمز تازه و یا نرم افزار های پاک شده را مجدد نصب و تنظیم کنید.