به گزارش پارس نیوز، 

یکی از کم حاشیه ترین روش ها برای بررسی خاموش بودن گوشی بررسی روشن و خاموش بودن صفحه گوشی است. درواقع این روش به کاربران کمک می کند تا بدون آن که دچار اضطراب شوند از روشن بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنند.

اما باید چگونه از این موضوع مطمئن شویم؟ در مرحله اول، دکمه پاور را برای مدت طولانی نگه دارید تا گوشی خاموش و روشن شوداما وقتی باز هم صفحه نمایش روشن نشد احتمال دارد صفحه نمای خراب شده باشد.

گوشی شما شارژ دارد؟

شاید خنده دار به نظر برسد، اما گاهی گوشی شما شارژ ندارد و شما تصور می کنید که روشن است.و صفحه آن دچار مشکل شده. معمولا وقتی شارژ گوشی کاملا از بین می رود، لحظاتی طول می کشد تا دوباره روشن شود. بنابراین بهتر است ابتدا مطئن شوید  که گوشی شما شارژ دارد یا خیر.

تلفنتان مرطوب نشده است؟

گاهی تلفن افراد به علت قرار گرفتن در آب دچار مشکل می شود. بنابراین اگر تصور می کنید گوشی شما بر اثر رطوبت خاموش شده، بد نیست ابتدا نگاهی به وضعیت خشک بودن گوشی خود بیندازید.

سیستم عامل گوشی خود را بررسی کنید

سیستم عامل گوشی خود را بررسی کنید. گاهی سیستم عامل گوشی ها دچار مشکلاتی می شوند و در نتیجه سیستم‌عامل گوشی هنگ می کند. بنابراین پیش از آن که زود قضاوت کنید ابتدا نزد یک متخصص امور کامپیوتری و موبایل  رفته و سیستم عامل گوشی خود را بررسی کنید.

باتری گوشی سالم است؟

گاهی همه مشکلات به باتری گوشی باز می گردد. درواقع باتری به عنوان تامین کننده اصلی نیروی مورد نیاز گوشی شما عمل می کند و در نتیجه عدم صحت باتری نتایجی بسیار مخرب برای کاربران خواهد  داشت.

بهتر است هر چند وقت یکبار وضعیت باتری موبایل خود را بررسی کرده و از صحت و اعتبار آن مطمئن شوید.