به گزارش پارس نیوز، 

ایشون اظهار داشت:(( مدل جدید آوانتادور بعدی قطعاً هیبریدی خواهد بود. این تصمیمی است که ما رو از بقیه متفاوت تر جلوه می داد و این موضوع کاملا برای ما مهم و اساسی بود. ))

اما آوانتادور تنها خبر جدیدی نبود که مدیرعامل شرکت لامبورگینی به اطلاع عموم رساند. شرکت لامبورگینی همچنین تصمیم دارد تا ماشین های دیگر خود را نیز با این سیستم طراحی و به بازار عرضه کند.

ایشان گفتند: (( قدم بعدی این است که تمام ماشین های خود را با این سیستم به بازار عرضه کنیم. در مرحله بعد باید به این موضوع فکر کنیم که چطور می توانیم کار خود ارتقاء ببخشیم. با تمام احترام به تمام شرکت های تولیدکننده ماشین های مسابقه ای، ما تصمیم داریم که مدل جدید لامبورگینی V12 از هر نظر بهترین باشد. البته ما در زمان پیش را قطعاً تصمیم های جالب ترین برای موتورهای این سبک از ماشین های خود طراحی خواهیم کرد.))

چرا تغییر؟حرفی که آقای دومینیکالی به ما گفتند این بود که این ماشین قطعا فروش فوق العاده ای خواهد داشت و شاید حتی مدل جدید تری هم به بازار عرضه کنند.اگرچه این تصمیم شرکت لامبورگینی جز اتفاق های ایده آل در این شرکت بوده است.

شایعات همچنین احتمال تولید لامبورگینی با چهار درب شنیده می شود که مُدلی است که احتمالا رقیب پورش پانوراما خواهد بود.

آقای دومینیکالی در مورد مدل جدید لامبورگینی اظهار داشت : ((ما باید به مشتریان خود توجه کنیم و ببینیم چه چیزی می تواند نظر مخاطبان ما را به خود جلب کند و این موضوع یکی از مهم ترین مسائل برای ما می باشد. ))

البته این کمپانی در حال حاضر سرمایه گذاری های مناسبی را برای تسریع در انجام پروژه آوانتادور داشته است. اما اگر فکر می کنید که این مدل تماماً الکترونیکی خواهد بود باید بگوییم که خبری کاملاً اشتباه می باشد.

مدیر توسعه این شرکت آقای رجیانی اظهار داشت: (( ارزش برند ما بر اساس محصولات پر فروش ما می باشد. ما توجه بسیاری به مدل جدید ماشین های خود داریم و می خواهیم بهترین را به بازار عرضه کنیم.))