به گزارش پارس نیوز، 

به نظر شما هم اکنون سریعترین گوشی دنیا کدام اسمارت فون می باشد؟ خیلی ها طرفدار آیفون هستند و محصولات اپل را به عنوان بهترین اسمارت فون های دنیا می شناسند، در حالی که عده ای دیگر طرفدار اندروید بوده و سامسونگ را تولید کننده ی سریعترین گوشی دنیا می دانند، البته در ایران اسمارت فون های برندهایی مثل Oneplus و شیائومی هنوز خیلی جا نیفتاده اند.

شاید مهم ترین فاکتور برای انتخاب یک اسمارت فون در دنیای امروزی، سرعت و عملکرد بالای آن باشد. به نظر شما هم اکنون سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸ کدام اسمارت فون می باشد؟ خیلی ها طرفدار آیفون هستند و محصولات اپل را به عنوان بهترین اسمارت فون های دنیا می شناسند، در حالی که عده ای دیگر طرفدار اندروید بوده و سامسونگ را تولید کننده ی سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸ می دانند، البته در ایران اسمارت فون های برندهایی مثل Oneplus و شیائومی هنوز خیلی جا نیفتاده اند. در انتخاب سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸ ، معمولا افراد مختلف بر اساس سلیقه های شخصی خود نظر می دهند، اما ما در این مطلب قصد داریم تا سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸ را از نظر علمی و بر اساس بنچمارک های مختلف مشخص کنیم. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

 سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸ از نظر بنچمارک antutu

این بنچمارک که یکی از معتبرترین بنچمارک های جهانی می باشد، اسمارت فون های مختلف را بر اساس سه فاکتور عملکردی مختلف، یعنی CPU و تجربه ی کاربر یا همان User experience و عملکرد پردازش گرافیکی ۳ بعدی دستگاه مورد بررسی قرار می دهد. رتبه بندی های زیر مربوط به تیرماه ۹۷ می باشند.

از اندرویدی ها شروع می کنیم. از نظر CPU، جالب است بدانید که گوشی Sony Xperia XZ2 Compact توانسته تا با اختلاف اندکی نسبت به Mi 8 شیائومی در رتبه ی اول قرار بگیرد و اسمارت فون قدرتمند OnePlus 6 هم در رده ی سوم قرار دارد و گوشی گیمینگ Mi Black Shark هم رتبه ی چهارم را به خود اختصاص داده است. حضور Samsung S9+ 9810 در رده ی ششم، LG G7 ThinQ در رده ی یازدهم، HUAWEI P20 Pro در رده ی نوزدهم، Google Pixel 2 XL در رده ی بیست و دوم و Samsung Note 8 SDM835 در رده ی سی و یکم از نکات جالب توجه این رتبه بندی می باشد.

از نظر تجربه ی کاربران، همان طور که انتظار می رفت +S9 سامسونگ توانسته تا گوی سبقت را از رقبا برباید. مدل های S9+ SDM845 و S9 SDM845 سامسونگ به ترتیب اول و دوم بوده و Asus ZenFone 5Z هم در رده ی سوم قرار گرفته است. جالب است بدانید که Google Pixel 2 XL در این رتبه بندی در مکان سی و چهارم جای دارد!