به گزارش پارس نیوز، 

تحلیلگر محصولات زنجیره ای شرکت اَپل آقای مینگ چی کیو به تازگی خبر جدیدی در مورد محصولات جدید اَپل در پاییز امسال رو به اطلاع عموم رساند.

حدود ۱۳۶۴  روز می باشد که دستگاه Mac Mini آپدیت نشده است.

در صحبت های آقای مینگ چی کیو مشخص شد که علاوه بر ۳ مدل جدید برای گوشی iPhone می خواهد تغییرات عمده ای در زمینه MacBook نیز داشته باشد. او همچنین اعلام کرد قرار شده یک iPad بدون قاب و با نرم افزار تشخیص چهره به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه محصولات جدید قرار است Apple Watch هم دست خوش تغییرات شود و صفحه نمایش بزرگتری برای اون تعبیه شود ، Airpods و شارژرهای AirPower نیز قرار شده آپدیت هایی برایشان به بازار عرضه شود.

به قدری تعداد این تغییرات زیاد است که می خواهیم تمام این آپدیت ها به صورت جزئی در قسمت پایین به شما معرفی کنیم :

    iPhones: سه مدل جدید قرار شده تولید گردد: یعنی آپدیتی برای iPhone X با صفحه نمایش ۸ اینچی، iPhone X Plus با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و یک مدل جدید از iPhone X با قیمت پایین تر به بازار شود.

    Macs: آقای کیو همچنین در مورد مدل های جدید MacBook ،MacBook Pro ،iMac و Mac Mini اظهار داشت که قرار است ارتقا و آپدیت هایی برای آنها در نظر گرفته شود و از پردازشگرهای نسل ۸ هسته رونمایی شود.

    MacBook Air: در مورد این سیستم ها هم شرکت اَپل تصمیم دارد آپدیت و ارتقاهایی برای آن در نظر گرفته شود ولی هنوز خبرهای جدید در مورد اون منتشر نشده است.

    iPads: در طراحی جدید این دستگاه از تکنولوژی Face ID استفاده شده و در دو سایز متفاوت قرار است به بازار عرضه شود.

    Apple Watch: در خبرهای منتشر شده در مورد این دستگاه اشاره شده که صفحه نمایش اون بزرگتر خواهد بود و سایزهای مختلف این دستگاه ها به نسبت مدل های قبلی بزرگتر می شوند.

    Airpower: در مورد زمان عرضه به بازار این دستگاه اوایل پاییز خواهد بود.

    AirPods: این دستگاه ها هم قرار شده آپدیتی تازه برای آنها درنظر گرفته شود.تکنولوژی Wireless برای این دستگاه تعبیه شده است.

اگر صحبت های آقای کیو درست باشد، قطعا پاییز امسال فصلی شلوغی برای اَپل خواهد بود. و اگر اشتباه باشد قطعا شرکت اَپل همه رو نا امید خواهد کرد.