به گزارش پارس نیوز، 

شبکه نتفلیکس برنامه دارد که با بالا بردن قیمت خدمات خود، کیفیت آنها را نیز بالا ببرد. به همین دلیل تغییرات قیمین در برنامه های جاری خود اعمال کرده است که برخی از این گرانی خشم بسیاری از مشترکان نتفلیکس را برانگیخته است.

 بر اساس گزارش منتشر شده در ایتالیا، نتفلیکس حدود یک چهارم قیمت به خدماتش اضافه کرده که آن را Ultra نامیده است و این قیمت در ایتالیا ماهانه به ۱۷ یورو رسیده است.

تنها تفاوت آن با برنامه جاری این است که در حالت اولترا تصاویر به صورت HDR و کیفیت صدای HD پشتیبانی می شوند و چهار صفحه نمایش در سیستم های مختلف می‌توانند به طور همزمان از این اشتراک استفاده کنند. به طور مثال شما هم می توانید در تلویزیون و هم در لپ تاپ و تبلت و … به اکانت اشتراک خود وارد شده و از فیلم ها و سریال های نتفلیکس لذت ببرید.

برخی از کاربران ایتالیایی می گویند که به دلیل کاهش تبلیغاتی که در نوار ویدئویی فیلم ها دریافت می کنند، باید هزینه بیشتری برای اشتراک ها پرداخت کنند.

با این حال، افرادی که اطلاعاتی در خصوص حالت اولترا دریافت می کنند، می خواهند به همان حالت پرمیوم اجازه دهند. اگر نتفلیکس تعداد استفاده از اکانت و صفحه نمایش های همزمان را به نصف قیمت پرمیوم کاهش دهد، این امر منجر به افزایش قیمت برای افرادی می شود که از سرویس سه صفحه نمایش همزمان استفاده می کنند.

این شرکت که پیش‌ تر، ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری داشت، موفق شده است در بازار بورس از مرز ۱۵۰ میلیارد دلاری عبور کرد. نتفلیکس با انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، بار دیگر تحلیل‌های کارشناسان وال استریت را پشت سر گذاشته و پیش‌بینی کرده است که در سه‌ماهه‌ی جاری نیز عملکرد بسیار درخشانی را از خود به ثبت برساند.

به خاطر داشته باشید که این شبکه هنوز به طور رسمی قیمت برنامه های خود را تغییر نداده است و بنابراین برای اطلاع از قیمت نهایی باید منتظر بمانید تا این شبکه لیست نهایی را منتشر کند. نتفلیکس در طول سال‌های اخیر به لطف سیاست ‌های بسیار کارآمد خود رشد بسیار خوبی تجربه کرده است. نتفلیکس با تولید مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم ‌های سینمایی اختصاصی محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده است و از این‌ مسیر هر روز به تعداد مشترکان خود اضافه می‌ کند. نتفلیکس سال گذشته اعلام کرد که در نظر دارد طی سال جاری میلادی بین ۷.۵ تا ۸ میلیارد دلار برای محتوای اختصاصی هزینه کند.