به گزارش پارس نیوز، 

اپلیکیشن DocSense Pro   بدون شک یکی از جالب ترین دیکشنری های مترجم متن است و با قابلیت هایی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد باعث می شود تمایز بسیار زیادی بین نرم افزار DocSenseو دیگر برنامه های دیکشنری و تعریف لغت است این اجازه را به کاربر می دهد که تا به ترجمه کاملی از یک کلمه دسترسی پیدا کنند. این نرم افزار توسط Contrivers برای سیستم عامل اندروید آماده شده است و نسخه اصلی آن را کاربران با پرداخت ۰.۹۹ دلار می توانند از فروشگاه رسمی گوگل دریافت کنند. نرم افزار DocSense یکی از جامع ترین اپلیکیشن های دیکشنری است که تا کنون برای سیستم عامل اندروید آماده شده است.

دیکشنری های موجود در گوگل پلی امکانات شبیه به هم را با ظاهر های متفاوت ارایه می دهند و اگر یک شرکت نرم افزاری را با ویژگی های خاص در اختیار کاربران قرار دهد به سرعت ان نرم افزار محبوبیت بسیار بالایی پیدا خواهد کرد. این تعریف را می توان از نحوه شهرت نرم افزار DocSense Pro  دریافت. این اپلیکیشن قدرتمند و کم حجم توانایی استخراج متن ها از تصاویر را به صورت حرفه ایی دارد که  که شامل دو حالت مختلف است و کاربران قادر به بهره بردن از آن هستند. اما به صورت کلی  اصلی ترین قابلیت این برنامه در ارائه تعاریف هر کلمه می باشد که در ترجمه مقاله ها و یا متن های دشوار می تواند بسیار کاربردی باشد. با این تفاسیر این نرم افزار برای گروه های مختلف جامعه که در سطح های متفاوتی زبان انگلیسی را آموزش دیده اند بسیار مناسب خواهد بود.

حال به برخی از ویژگی های کلی این نرم افزار می پردازیم و آن ها را با هم مرور می کنیم:

توانایی انتخاب تصاویر از گالری و یا ثبت توسط دوربین و ترجمه سریع و کاربر پسن

برش و انتخاب قسمت های مورد نیاز متن ها در تصاویر و به دست اوردن ترجمه متن و لغات مورد نیاز

سرعت بسیار بالا در ارائه تعاریفی بسیار دقیق از کلمات و بررسی معناهای متفاوت کلمات به صورت جداگانه

تنظیم کلمات مورد علاقه برای دسترسی سریع به تعاریف در هر زمانی و متناسب با نیاز های کاربران

ویجت حرفه ای برای نمایش کلمات بر روی صفحه نمایش و استفاده از روش های متفاوت برای دسترسی سریع تر به پایگاه داده کلمات

با توجه به موارد یا شده و استفاده از یک رابط کاربری بسیار زیبا و محیطی ساده باید این نرم افزار را روز به روز با پیشرفت های بیشتری شاهد باشیم . حال پیشنهاد می کنیم که اگر قصد دارید تصاویری را که می بینید علاقه مند هستید ترجمه متون آن را بدانید این نرم افزار بسیار کاربری خواهد بود.