یکی از سرگرمی هایی که خیلی از افراد آن را دنبال می کنند، تماشای فیلم و سریال است. البته اگر وقت خالی میان مشغله های روزمره پیدا شود، به این کار اختصاص خواهد یافت. هر چند وقت هایی مثل آخر هفته یا تعطیلات هم زمان های مناسبی برای تماشای فیلم و سریال اند. می توانید تایم هایی که بیکار هستید را کنار خانواده نشسته و به تماشای فیلم مورد علاقه تان بپردازید. چه بسا که این کار، کانون خانواده را بیش از پیش گرم خواهد کرد. حالا اگر به دنبال دانلود فیلم ایرانی هستید، اما نمی خواهید مبلغی را بابت خرید این فیلم ها بپردازید؛ شیک مووی، انتخاب خوبی برای شماست.

این سایت، مرجع کاملی از دانلود فیلم و سریال ایرانی است. لذا می توانید فیلم هایی با مضمون دلخواه را در آن پیدا کرده و به تماشا بنشینید.

شیک مووی، مرجع قانونی برای دانلود

شیک مووی از سایت های معتبر و قانونی است که در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت شده و فعالیت خود را به طور کاملا قانونی انجام می دهد. پس هیچ یک از دانلودها غیر قانونی نبوده و در یک فضای امن و مطمئن صورت می گیرند. همین حالا عنوان فیلم دلخواه خود را در این سایت جستجو کرده و به دانلود آن بپردازید. فیلم هایی سرگرم کننده با موضوعات متنوع که برای هر سلیقه و نیاز، مناسب خواهند بود. منتظر چه هستید؟ بهترین زمان برای اقدام، همین حالاست.

 

Picture2

دانلود فیلم ایرانی رایگان

فیلم و سریال با مضامین متنوع

آیا می خواهید بدانید فیلم و سریال ایرانی که در سایت شیک مووی، لینک دانلود آنها موجود است، دارای چه مضامین و محتویاتی هستند؟ وقتی برای دانلود فیلم ایرانی و یا سریال ایرانی به این سایت وارد می شوید، مضامین مختلفی به چشمتان خواهند خورد. ممکن است برخی از آنها را پسند کنید و بعضی دیگر را هم نه. در هر حال این یک موضوع سلیقه ای است. اما بپردازیم به مضامین فیلم و سریال های موجود در این سایت که عبارتند از: اجتماعی، اکشن، انیمیشن، تاریخی، تخیلی، ترسناک، جنایی، جنگی، خانوادگی، داستانی، درام، رازآلود، رمانتیک و عاشقانه، علمی تخیلی، غم انگیز، فانتزی، فیلم کوتاه، کمدی، کودک، ماجراجویی، مستند، مهیج، معمایی، هیجان انگیز، وحشت، ورزشی و وسترن.

دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

لینک مستقیم هر یک از فیلم ها در سایت وجود دارند تا شما بتوانید خیلی راحت به دانلود فیلم ایرانی دلخواه خود بپردازید. فیلم هایی که ژانرهای گوناگونی داشته و در مجموع از تنوع خوبی برخوردارند. در ادامه به چند نمونه از فیلم های ایرانی که می توانید از شیک مووی دانلود کنید، اشاره خواهیم کرد:

  • دانلود فیلم شیر یا خط با موضوع کمدی، خانوادگی
  • فیلم شیوا با موضوع اجتماعی، خانوادگی
  • فیلم ضربه طوفان با موضوع اکشن، خانوادگی
  • فیلم طغیان با موضوع خانوادگی، درام
  • فیلم عاشقت شدم با موضوع اجتماعی، درام
  • عاشقی در وقت اضافه با موضوع اجتماعی، خانوادگی
  • سرکوفت با موضوع اجتماعی، خانوادگی

دانلود سریال ایرانی به صورت رایگان

اگر برای دانلود سریال ایرانی یا فیلم ایرانی به سایت های مختلف مراجعه کنید، متوجه می شوید که اکثر این فیلم و سریال ها رایگان نیستند. لذا مجبورید تا بابت هر فیلم یا هر سریال، مبلغ جداگانه ای را پرداخت نمایید. اما در شیک مووی، امکانی مناسب جهت دانلود رایگان فیلم و سریال در اختیارتان قرار داشته و می توانید از این فرصت استفاده کنید. هر سریالی که در این سایت موجود است، به صورت رایگان ارائه شده و نیاز به پرداخت مبلغ برای آن نیست.

 

Picture3

 

دانلود فیلم ایرانی جدید

انواع سریال های ایرانی در شیک مووی

در این سایت، تعداد زیادی سریال ایرانی به نمایش گذاشته شده اند که مضمون های متمایزی از هم دارند. مضامینی که باب هر سلیقه بوده و قابل قبول مخاطب واقع می شوند. در اینجا به تعدادی از سریال هایی که دارای لینک دانلود بوده و می توانید آنها را به صورت قانونی دانلود کنید، اشاره خواهیم کرد:

  1. سریال بندبازی با مضمون موزیکال
  2. سریال ساخت ایران 3 با موضوع کمدی
  3. سریال آقا زاده با موضوع درام، عاشقانه، مهیج و اجتماعی
  4. سریال قورباغه با موضوع جنایی، مهیج، رازآلود و درام
  5. سریال هم گناه با موضوع اجتماعی، خانوادگی
  6. سریال عاشقانه با موضوع درام
  7. سریال جوکر با موضوع کمدی

بروزترین فیلم ها و سریال ها

در شیک مووی نه تنها موفق به دانلود فیلم ایرانی متعلق به سالهای قبل خواهید شد؛ بلکه می توانید دانلود فیلم جدید و سریال جدید را هم به راحتی انجام دهید. فیلم ها و سریال هایی که پیش از این باید بابت خرید آنها مبلغی را پرداخت می کردید، اما حالا در شیک مووی برای دانلود آنها، احتیاجی به این کار ندارید.

همچنین اگر به دنبال یک فیلم و سریال عالی می گردید، در این سایت، آن را پیدا خواهید کرد. فیلم و سریال هایی به روز که می توانید آنها را در ایام عید به نظاره نشسته و اسباب سرگرمی خود را فراهم نمایید. اگر پیش از این فرصتی برای دیدن فیلم نداشتید، حالا با فرا رسیدن سال نو، بهترین زمان برای این کار است. آن را از دست ندهید.

 

Picture4

 دانلود سریال ایرانی جدید

دانلود فیلم و سریال با بالاترین کیفیت

دانلود فیلم ایرانی، آن هم با بالاترین کیفیت، از هر سایتی ممکن نیست. فقط تعداد محدودی از سایت های دانلود فیلم وجود دارند که این امکان را به شما می دهند. اگر بخواهید فیلم هایی که در سالهای گذشته تولید شده اند را الان دانلود کنید، معمولا باید آنها را با کیفیت معمولی دریافت نمایید. اما در شیک مووی، حتی سریال ها و فیلم های مربوط به چند سال قبل هم با بهترین کیفیت موجود بوده و موفق به دانلود آنها خواهید شد.

دانلود آسان و سریع

خیلی از سایت ها برای دانلود فیلم ایرانی با مشکل مواجه بوده و دچار کندی هستند. به طوری که باید زمان زیادی را بابت دانلود در آنها صرف کنید. اما با مراجعه به شیک مووی می توانید به راحتی انواع فیلم جدید و قدیمی را با بهترین سرعت دانلود کرده و دریافت نمایید. البته سرعت دانلود فیلم به سرعت نت شما هم بستگی دارد. در مجموع با دانلود فیلم از این سایت، دردسری متوجه شما نشده و می توانید در کوتاه ترین زمان، فیلم و سریال مورد علاقه خود را دانلود کرده و از تماشایشان لذت ببرید.