به گزارش پارس نیوز، آنجلینا جولی به تازگی درباره سبک تربیتی فرزندانش توضیح داده و گفته: نمی‌خواهم که بیش از اندازه مؤدّب باشند. آنجلینا جولی ۴۳ ساله می‌گوید که نمی‌خواهد شش فرزندش: مدوکس ۱۷ ساله، پَکس ۱۵، زهرا ۱۳، شیلو ۱۲، و ویوین و ناکس دوقلو‌های ده ساله اش، ایده آل و کامل باشند.

او در مصاحبه رادیویی اخیرش گفت: بچه‌های من سرکشی جالب و عجیبی دارند، من نمی‌خواهم که آن‌ها بچه‌هایی باشند که مناسب رفتار می‌کنند و مناسب حرف می‌زنند فقط به خاطر اینکه من اینطور خواسته ام، این کار را بکن و آن کار را نکن، ... می‌خواهم که خودشان را پیدا کنند

او می‌گوید: بسیاری از والدین تمام تلاش خود را برای تربیت فرزندانشان به کار می‌برند، اما در نهایت نمی‌توانند روی همه چیز تسلط داشته باشند و کار از دستشان در می‌رود به همین دلیل ما فقط از بچه‌ها می‌خواهیم تا درباره احساسات و یا چیز‌هایی که برایشان اتفاق می‌افتد با ما صحبت کنند.

او پرداختن به «حقیقت» را از موضوعات مورد علاقه بچه هایش عنوان کرد؛ چه کسی حقیقت را می‌گوید و یا حقیقت چیست. او گفت: فرزندانش درباره همه چیز مطالعه می‌کنند و فوق العاده باهوشند و او نیز گاهی از آن‌ها یاد می‌گیرد و می‌آموزد.