به گزارش پارس نیوز، کوین هارت روز چهارشنبه در برنامه «صبح به‌خیر آمریکا» در شبکه ای‌بی‌سی حاضر شد و با تاکید گفت مجری مراسم اسکار امسال نخواهد بود. بازیگر فیلم موفق «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در پاسخ به ایفای این نقش در مراسم اسکار یک نه قاطع به زبان آورد.

او گفت وقت کافی برای آماده کردن خودش برای این برنامه که فوریه برگزار می‌شود، ندارد.

حضور هارت به عنوان مجری مراسم اهدای جوایز اسکار پس از آن زیر سوال رفت که جوک‌هایی که او درباره همجنسگرایان در اوایل کار حرفه‌ای‌اش در توییتر منتشر کرده بود، مطرح شد و او به دنبال آن با وجود عذرخواهی از این شوخی‌ها، هنوز با نظر برخی منتقدان رو به رو بود که این عذرخواهی‌ را کافی ندانسته و خواستار پاک کردن آنها از توییتر این بازیگر شده‌ بودند.

در هر حال هارت گفت حاضر نیست آنها را پاک کند و اعلام کرد میزبانی اسکار را نخواهد پذیرفت.

او با تاکید گفت تکلیفش با این موضوع روشن است و در مراسم اسکار حضور نخواهد داشت چون نمی‌خواهد با حضورش دوباره این مسایل را یادآوری کند.

گرچه هارت در ماه دسامبر از میزبانی اسکار کناره گرفت اما چهارم ژانویه در مصاحبه‌ای با الن دی جنرس گفت این احتمال وجود دارد که بتواند به این مراسم برگردد و دی جنرس نیز از او خواست که به امکان برگشتن فکر کند. او گفته بود با یکی از اعضای آکادمی در این باره صحبت کرده و آنها می‌خواهند هارت برگردد.

هارت پیشتر با انتشار ویدویی اعلام کرده بود تصمیم به کناره‌گیری از اجرای مراسم اسکار ۲۰۱۹ گرفته زیرا نمی‌خواهد در شبی که برای تجلیل از هنرمندان فوق‌العاده است موجب حواس‌پرتی حاضران شود.

این کمدین دیروز با حضور در برنامه تلویزیونی صبحگاهی آمریکا گفت می‌خواهد بر آینده کاری‌اش متمرکز باشد که شامل بازی در یک فیلم جدید است. او تاکید کرد که فردی خوب و عاشق است و اگر کسی نمی‌خواهد این را ببیند این مشکل اوست.

آکادمی اسکار هنوز فردی را جایگزین هارت برای اجرای مراسم امسال نکرده است.

نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (پنجم اسفند) در سالن دالبی‌تئاتر هالیوود برگزار می‌شود.