به گزارش پارس نیوز، مریم کاظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن بیان این خبر گفت: «ساعت هشت در کشتی» نوشته آلریچ هاب است که هینار پیلر آن را از آلمانی به انگلیسی برگردانده و ترجمه فارسی آن را هم حسین فدایی حسین انجام داده است.

وی که در این نمایش از بازیگرانی چون حسین محب اهری، علی فروتن، حمید گلی و حسن همتی استفاده خواهد کرد، گفت: فعلا این بازیگران برای کار هماهنگ شده‌اند.

کاظمی با اشاره به اینکه نوبت اجرایشان فروردین ماه است، گفت: ما از نیمه اسفند برای آماده‌سازی صحنه، دکور و لباس‌ها و همینطور انجام کارهای اداری، فنی و تکنیکی آماده هستیم. چند اجرا سال ۹۷ خواهیم رفت اما اجراهای اصلی‌مان پنجم فروردین ماه در تالار هنر شروع می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: من در همه رپرتوار کارهایم اعلام کرده‌ام که کار بعدی‌ام ساعت هشت در کشتی با ترجمه آقای فدایی حسین خواهد بود.

کاظمی با اشاره به شروع اجرا در نوروز گفت: ما عیدی اصلی را با تخفیفات ویژه به کودکان و نوجوان پیش از نوروز می‌دهیم. در ایام نوروز هم طبعا تخفیف‌هایی خواهیم داشت که امیدوارم کارمان قابل باشد و بچه‌ها به دیدن کار بیایند.

 موسیقی این نمایش را فرید نوایی، موسیقیدان شناخته شده تئاتر، بر عهده دارد. طراحی صحنه این کار را سینا ییلاق بیگی، طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، طراحی و ساخت عروسک‌های نمایشی توسط سهیلا باجلان و طراحی پوستر و بروشور آن توسط پریسا فلاح زاده انجام می‌شود. در گروه کارگردانی سعیده دادگر و شقایق اصلانی همکاری دارند. مهراد زمانی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و جواد اعرابی نیز مدیر اجرایی این پروژه نمایشی است.