به گزارش پارس نیوز، امسال جنبش ضد تجاوز و تعرض جنسی «Times Up»(زمان به پایان رسیده) «روبان سیاه و سفید» را به عنوان نماد مشترک برای شرکت در مراسم امشب اعلام برندگان «گلدن گلوب۲۰۱۹» انتخاب کرده‌اند.

سال گذشته جنبش «metoo#»(من هم) که پس از رسوایی جنسی «هاروِی واینستاین» شکل گرفت، لباس سیاه را به عنوان نماد حضور در مراسم انتخاب کردند که نشان وحدت در برابر تجاوزهای گسترده جنسی در صنعت سینما و نیز در دیگر مشاغل در سطح جهان بود.

اما امسال قرار است حامیان این جنبش و سلبریتی‌ها روبان و باندهای سیاه و سفید بپوشند. این روبان توسط طراح لباس و مد هالیوود «آریان فیلیپ» طراحی شده است. روبان‌ها نماد حمایت و وحدت و مشارکت مشترک برای ایجاد امنیت محیط کار برای زنان از هر نژاد و هر کشوری هستند. این روبان‌ها همچنین نماد بصری جنبش موسوم به «Time’s Up» هستند. این جنبش تا کنون توانسته با ۴ هزار زن و مرد که با تجاوز و تعرض جنسی در محیط کار مواجه شده‌اند ارتباط بگیرد.

هفتاد و ششمین مراسم سالانه گلدن گلوب یکشنبه شب(امشب) ششم ژانویه (۱۷ دیماه) ساعت ۵ غروب (۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران) برگزار و بصورت زنده از شبکه «ان‌بی‌سی» پخش خواهد شد.