به گزارش پارس نیوز، 
آخرین قسمت پربیننده ترین سریال شبکه سه امشب پخش می شود.

پخش سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد از ششم آذر ماه  آغاز شد و در میان سریال‌های جدید رسانه ملی گوی سبقت را در جذب مخاطب ربود و ۴۷ درصد مخاطبان را به خود اختصاص داد.

از این میزان بیش از ۹۳ درصد در حد «زیاد» و کمتر از ۷ درصد در حد «کم» از این سریال ابراز رضایت کرده‌اند. در میان جنبه‌های مختلف سریال «بانوی عمارت»، ۹۲ درصد از بینندگان این سریال از نظر «جذابیت داستان سریال»، ۹۱ درصد از بازی هنرپیشه‌ها، ۹۱ درصد از تیتراژ سریال در حد «زیاد» و ریتم وقوع حوادث و  ۸۳ درصد فیلم را در حد «مناسب» دانسته‌اند.

سریال «بانوی عمارت» ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهر‌هایی هستند که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.

پانته‌آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، خواننده: محسن چاوشی، مدیر تولید: آرش خیری، رضا نجفی، صدابردار: محمد شیوندی، تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش، عکاس: علی حمید نژاد.