به گزارش پارس نیوز، عباس غزالی با بیان اینکه کیفیت آثار به شدت پایین آمده است، از دلایل اینکه چرا در سریال ممنوعه به ایفای نقش نپرداخته، سخن گفت.

عباس غزالی بازیگر کشورمان که این شب‌ها در سریال «مینو» که هر شب از شبکه یک پخش می‌شود، هنرنمایی می‌کند در گفت و گویی با ایلنا درباره گزیده کاری و علت نپذیرفتن بازی در مجموعه نمایش خانگی ممنوعه گفت.

وی در بخشی از گفت و گویش عنوان کرد: به من سریالی پیشنهاد شد که اتفاقا برای رسانه‌های تصویری بود. با هم صحبت اولیه را انجام دادیم و من گفتم که می‌خواهم فیلمنامه را مطالعه کنم. ولی گفتند ما فیلمنامه نداریم. اول سر صحنه چند کلیپ می‌سازیم و آن را در فضای مجازی پخش می‌کنیم. این کلیپ‌ها به قدری جذابند که قطعا طرفدار زیادی پیدا خواهد کرد.

گفتم که چطور می‌شود که ما فیلمنامه نداشته باشیم و کلیپ بسازیم و در عین حال مخاطب هم دوست داشته باشد، ولی دیدم که واقعا به همین صورت بود. آن کار را نپذیرفتم. ولی اکنون چندین قسمت از آن سریال در رسانه‌های تصویری بیرون آمده و نام آن سریال ممنوعه است.

این موضوع اول از همه، خیلی خنده دار و ناراحت‌کننده بود چراکه وقتی همکاران خودمان به این صورت عمل می‌کنند، به مرور چه ضربه مهلکی به فرهنگ ما وارد می‌شود. این آثار قطعا سلیقه مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امروز می‌بینیم که چه فیلم‌هایی می‌فروشند و ملاک اصلی همه تهیه‌کننده‌ها نیز همین فروش است. وقتی این موارد را کنار هم می‌گذاریم، می‌بینیم که ملاک چیز دیگری شده و با این ملاک فرهنگ ما ذره ذره در حال از بین رفتن است.

مثلا می‌بینیم که در برنامه‌های تلویزیونی هم به این صورت عمل می‌کنند و در ویژه برنامه خود بدل فلان فرد را دعوت می‌کنند. کسی که هنرش این است که شباهت به دیگر دارد. اما از سوی دیگر هنرمند‌های پیشکسوت ما که مویشان را در این حرفه سپید کردند، در خانه نشستند و از کار افتاده شدند و هیچکس سال به دوازده ماه سراغی از آن‌ها نمی‌گیرد.