به گزارش پارس نیوز، بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان یکی از چهره های محبوب دنیای موسیقی است که چند سالی است با بیماری دست و پنجه نرم میکند. این هنرمند جوان کشورمان از پنجم دی ماه با تشدید وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

شاهین صمدپور مستندساز معروف که از فعالان دنیای مجازی است سری به خانواده بهنام صفوی زد و در اقدامی متفاوت پیشنهاد جالبی به خانوداه صفوی داد.

پیشنهاد شاهین صمدپور برای تامین هزینه های درمان بهنام صفوی

شاهین صمدپور یکی از چهره های فعال در دنیای مستندسازی است که مستندهای تاثیرگذار زیادی را ساخته است. این مستندساز کشورمان سری به منزل پدر بهنام صفوی زد و درباره بیماری خواننده محبوب کشورمان با او به گفت و گو نشست و پیشنهاد متفاوتی به خانواده صفوی داد.

پدر بهنام صفوی

شاهین صمدپور در کنار پدر بهنام صفوی و دوستش

شاهین صمدپور با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: فراخوان بزرگ جذب اسپانسر برای بهنام صفوی.

دیروز با قدیمی ترین دوست بهنام جان آقا دانیال طهماسبی برای تهیه ی گزارش رفتیم خونه ی پدر بهنام ، پدر و مادر بهنام به قدری از بی وفایی بعضی ها گله مند بودند که برام باورکردنی نبود ، اما حیف که الان نمیشه عنوان کرد ..

نکته قابل توجه اینه که بیماری بهنام عزیز چهار ساله طول کشیده و این خانواده ی آبرومند هرآنچه داشتن از خونه و زندگی تا ماشین بهنام رو فروختن و خرج درمان کردن الان دیگه به شرایط بسیار سختی رسیدن از طرفی بهنام هم در شرایط حساس و مهمی قرار گرفته .

من به پدر و مادر بهنام پیشنهاد دادم اجازه بدن یه فراخوان جذب اسپانسر برای بهنام عزیز بذاریم که خدارو شکر پذیرفتن و قرار شد در قالب یه گزارش که فردا پخش اش می کنیم فراخوان بدیم.

همیشه که اسپانسرها و برندهای شناخته شده نباید روی هنرمندی که در اوج هست و میشه ازش پول درآورد دست بذارن یک بار هم بیان به یه هنرمندی تو این شرایط کمک کنن و در مخارج درمان کمک حال اش باشن .

بهنام صفوی

اوضاع جسمی بهنام صفوی خواننده پاپ

بیماری بخش جدایی ناپذیر زندگی همه انسان ها است و همه ما در طول دوران زندگی ممکن است به بیماری دچار شویم . بیماری رنج های زیادی برای فرد و اطرافیان ایجاد میکند و به یقین یکی از مشکلاتی که بعد از بیماری های طولانی مدت خانواده فرد را درگیر میکند ، مشکلات مالی است.

مشکلات مالی متاسفانه برای بسیاری از افراد بعد از بیماری های طولانی مدت ایجاد میشود و افراد زیادی بعد از مدت ها در تامین هزینه های درمان دچار مشکل میشوند و این یک امر عادی است چرا که هزینه های درمان بیماری های خاص بسیار بالاست.

بهنام صفوی

بستری بهنام صفوی در بیمارستان

نشانه های بیماری بهنام صفوی اولین بار در سال 92 نمایان شد و با درمان هایی کنترل میشد تا اینکه تیرماه سال 94 شرایط بیماری بهنام صفوی وخیم شد و این خواننده جوان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیماری بهنام صفوی بعد از جراحی رو به بهبود بود تا اینکه تیرماه سال گذشته باز هم اوضاع جسمی بهنام صفوی نابسامان شد و برای درمان راهی آلمان شد تا بلکه دستان پروفسور سمیعی شفابخش باشد.

اوضاع جسمی بهنام صفوی بعد از جراحی سال گذشته بهتر شده بود اما در طی انجام مراحل شیمی درمانی با ضعیف شدن شریاط جسمی بهنام صفوی پنجم دی ماه با کاهش هوشیاری و قدرت تکلم در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

بهنام صفوی

عکسی از بهنام صفوی و پدرش در آلمان

پدر بهنام صفوی یکی از پدران خوب این روزگار است که با صبوری در کنار پسرش حضور دارد و پا به پای بهنام برای سلامتی اش تلاش میکند . پدر بهنام صفوی در گفتگوی زنده در برنامه حالا خورشید ضمن اشاره به بیماری دخترش و انجام شیمی درمانی برای او از مردم خواست برای سلامتی فرزندانش دعا کنند.